دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Carenado 525A Citation CJ2 HD Series

بدون شک Carenado 525A Citation CJ2 یکی از جالبترین و متفاوت ترین ساخته هایی است که در خانواده جت ها از سال 1960 تا کنون وجود داشته است و روند تولید آن ادامه دار بوده است. خانواده 525 در سال 1991 به بازار عرضه شد و 525A CJ2  نمونه ای تازه ساخت ازاین خانواده است که در سال 2000 وارد بازار شد. با مقایسه این مدل با مدل Learjet 45 می توان مشاهده کرد که 525A Citation CJ2 سبک تر، کوچکتر و کمی ضعیف تر است و همچنین قابلیت پرواز در ارتفاع کمتر را دارد. این پک الحاقی با نام Carenado 525A Citation CJ2 HD Series برای بازی بسیار جذاب Microsoft Flight Simulator X عرضه شده است و می تواند از پایگاه داده این بازی استفاده کند و شما را از بروزرسانی های با حجم بالا خلاص کند. اما اگر نیاز به آپدیت هم باشد، می توانید به راحتی این کار ار انجام دهید. این بسته به شما امکان می دهد تا علاوه بر 5 نوع جت پیش ساخته و تولید شده، از ایده های خود برای ساخت یک مدل کاملا شخصی نیز استفاده کنید.

سایر توضیحات: بازی Carenado 525A Citation CJ2 HD Series یک شبیه ساز پرواز است که به شما اجازه می دهد تا با نمونه جدید از جت های اوایل قرن اخیر یعنی سالل 2000 به پرواز در بیایید. در این نسخه تصاویر و جزئیات با کیفیت 4096 * 4096 پیکل عرضه شده است. این مسئله باعث می شود تا کیفیت قسمت های مختلف این جت به خوبی دیده شود و حتی تصاویر با سایه های بسیار واقعی به چشم بیایند. کیفیت قسمت های مختلف همراه با جزئیات بالا می تواند پروازی بسیار عالی را برای شما رقم بزند. بازی Carenado 525A Citation CJ2 HD Series توسط Carenado به بازار عرضه شده است.

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

Carenado 525A Citation CJ2 HD Series center

مشخصات بازی The Surge :

نام بازی : The Surge

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Deck13

منتشر کننده : Focus Home Interactive

نوع فایل : exe

لینک مرتبط : Steam

شما از این پس می توانید بازی های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی درخواست دهید

Carenado 525A Citation CJ2 HD Series

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *