دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Catacombs 1 Demon War

از زمانی که چشم به این جهان باز کرده اید , در روستایی به نام Glendoe زندگی می کنید . کمی که بزرگتر شدید و درکتان نسبت به اتفاقات و حوادث بیشتر شد , متوجه می شوید که نیروهایی شرور در این سرزمین حضور دارند و خانواده شما را برای نسل ها مورد نفرین و لعنت خود قرار داده اند . حالا و پس از گذشت سال ها از مرگ پدرتان , باید تاریکی خانه خود را کشف کرده و فسادی که همه چیز را دربرگرفته را برای همیشه نابود سازید . Demon War اولین قسمت از یک ماجراجویی اپیزودیک (3 قسمتی) است که در آن شما به عنوان یک قهرمان جوان و شجاع به ایفای نقش می پردازید . قدرت خود را برای دفن اسرار طولانی ، فریب و خیانت نگهدارید .

سایر توضیحات : Catacombs 1 Demon War یکی از بازی های سبک ماجرایی و نقش آفرینی است که توسط کمپانی SimProse Studios طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی سازنده برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . بیش از 300 سلاح ، زره و اقلام مختلف برای پیدا کردن در این نسخه وجود دارد و امکان ترکیب آیتم ها این اجازه را به شما می دهد تا هزاران ترکیب منحصر به فرد را خلق کنید . بازی این امکان را برای شما فراهم کرده تا خود , شخصیت مورد نظرتان را ساخته و مهارت ها و توانایی هایش را ارتقا دهید . گیم پلی بازی ممکن است در ابتدا دشوار باشد اما هرچه زمان بیشتری را صرف بازی می کنید علاوه بر آموزش , نسبت به نقاط قوت و ضعف بازی نیز آگاهی پیدا کرده و راحت تر می توانید در نبردها , دشمن را شکست دهید . بیش از 35 مبارزه نفسگیر و 60 هیولا مختلف , رزولوشن 720p و گرافیکی قدرتمند و شخصی سازی تنها بخشی از ویژگی های بازی را شامل می شود .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود بازی کامپیوتر Catacombs 1 Demon War

مشخصات بازی Catacombs 1 Demon War :

نام بازی : Catacombs 1 Demon War

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : SimProse Studios

منتشر کننده : SimProse Studios

سبک بازی : ماجرایی و نقش آفرینی

نوع فایل : RAR

لینک مرتبط : STEAM

Catacombs 1 Demon War

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *