دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Catacombs Pack نسخه GOG

گورستان Towne  تا کنون شاهد صحنه های غم انگیز زیادی بوده است ، اکنون این محل به کابوس شما تبدیل شده است ! چون شما در  این محل گیر افتاده اید ، دخمه های این قبرستان ساکنانی ترسناک دارد ، ترسناک ترین هیولاهایی که تا کنون انسان مشاهده کرده است ، همه ی آن ها تحت فرمان ارباب تاریکی ها هستند ، شما باید برای زندگیتان مبارزه کنید . شما در اعماق این دخمه ها غرق می شوید و تمام سعی خود را برای نجات پیدا کردن از این وضعیت به کار می گیرید .این بازی عنوانی است که در سال 1991 منتشر شد ، Catacombs قطعا خاطرات شیرین شما از بازی های شوتر کلاسیک دهه ی 90 را زنده خواهد کرد . بازی بسیار ساده است ، مهمات نامحدود ، دسته های وسیعی از دشمنان  و راز های متنوع در انتظار شما هستند ! این بازی سخت نیست اما می تواند شما را بار ها و بار ها سرگرم کند این در حالی است که بازی یکی از قدیمی ترین بازی های شوتر است ، Catacombs صرفا می تواند خاطرات شما را زنده کند ولی انتظار نداشته باشید با بازی های امروزی قابل مقایسه باشد .

سایر توضیحاتبازی Catacombs Pack را می توان یکی از قدیمی ترین بازی های شوتر دانست ، اگر دوست دارید بازی های شوتر ابتدایی را تجربه کنید Catacombs یکی از بهترین بازی های آن دوران است .باید در نظر داشته باشید این بازی صرفا خاطرات شما از بازی های کلاسیک ابتدایی را زنده می کند و نباید آن را با عناوین امروزی مقایسه کرد.

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*
*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*
*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

دانلود بازی شوتر فانتزی و کلاسیک کامپیوتر Catacombs Pack جدید

مشخصات بازی   Catacombs Pack:

نام بازی : Catacombs Pack

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 1991

شرکت سازنده :  Catacomb Games

منتشر کننده : id Software, Softdisk Publishing

سبک بازی :شوتر ، فانتزی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : GOG

Catacombs Pack

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *