دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Ceres

بازی Ceres در سبک اکشن , نقش آفرینی , استراتژیک می باشد که توسط استودیوی مستقل Jötunn Games ساخته شده و استودیوی Iceberg Interactive این بازی را برای پلتفرم PC منتشر کرده است . سیستم های خورشیدی نابود شده است . زمین از بین رفته و به تکه های زیادی تبدیل شده است . چیزی چز یک حلقه ی بزرگ از بقایای سنگی باقی نمانده است . هیچ کس نمی داند که چرا دروازه ها دچار مشکل فنی شده اند . این دروازه ها برای ارتباط دادن ما با سیاره های دیگر بودند ولی تنها تعداد کم کشتی های فضایی از آن خارج شده و به سمت کهکشان رفتند قبل از اینکه این فاجعه به وقوع بپیوند . احتمالی که قبل از وقوع این حادثه بود ارتباط غیر قابل پیش بینی دروازه با یک سیاره اشتباه بوده است که باعث از بین رفتن نیروری گرانش زمین با سیستم خورشیدی شده بود . این داستان باعث به وجود آمدن تغییراتی کلی در سیستم خورشیدی شده بود . در جهانی که انسان ها , هیولاها و ماشین ها در مبارزه برای بقا می باشند هدفی برای شما به وجود امده است که زنده بمانید . در بازی Ceres شما در نقش یک ماجراجوی جوان هستید که برای اولین بار کنترل یک فضاپیما را در اختیار دارید و سخت در تلاش هستید تا نامی برای خود دست و پا کنید ماموریت شما از آنچه که فکر می کردید سختر خواهد بود . گیم پلی بازی Ceres بسیار جذاب بوده و تمام المان های اکشن را در کنار یک نقش آفرینی زیبا برای شما مهیا کرده است . داستان زیبا , صداگذاری جذاب و گیم پلی متنوع تجربه ی این بازی را چندیدن برابر کرده است .

مشخصات بازی :

نام بازی : Ceres

نام بازی (فارسی) : سرس

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2015

شرکت سازنده : Jötunn Games

منتشر کننده : Iceberg Interactive

سبک بازی : اکشن , نقش آفرینی , ماجراجویی

  • 9 replies
    1. amir says:

      سلام.
      بازی دانلود و نصب کردم ولی اجرا نمیشه هیچ پیغامی هم نمیده سیستم هم بالا هست گرافیک DDR5 مین برد: ASUS-PRO GAMER چه کنم؟
      متشکر از سایت خوبتون

      پاسخ دادن
      • Emad Rajabi says:

        روی فایل بازی راست کلیک کرده و گزینه Properties را انتخاب نمایید، به صفحه Compatibility بروید و تیک گزینه Run this program in compatibility mode for را بگذارید و از منوی پایین آن WindowsXP Service Pack 3 را انتخاب کنید. حالا اجرا کنید .

        پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *