دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Chaos Reborn Across the Globe نسخه PLAZA

جنگیدن با شمشیر و انواع اسلحه های مختلف بدون شک توانایی های مختلفی را می طلبد. از این رو افراد بسیار زیادی از قبایل و نژاد های مختلف سعی می کنند تا این توانایی را به دست بیاورند. همچنین در برخی از این نژاد ها شاهد این مسئله هستیم که افرادی تحت عنوان جادور سعی دارند تا ویژگی های منحصر به فردی را این نژآد خاص اضافه کنند. بازی Chaos Reborn Across the Globe به شما اجازه می دهد تا در سرزمین جنگ های متوالی و نزاع، تمام قدرت های خود را به کار گیرید و دشمنان خود را شکست دهید. این بازی شما را در محیطی قرار می دهد که برای پیروزی و بقا باید سعی کنید تا ایده های خود را به جادو و ورد تبدیل کنید و از آنها علیه دیگر دشمنان خود بهره بگیرید. بدون شک پیروزی نهایی با کسی است که از تمام توانایی های خود استفاده کند و ویژگی های نژآد خود را بشناسد.

سایر توضیحات: بازی Chaos Reborn Across the Globe یک بازی بسیار جذاب و خاص در سبک بازی های استراتژیک است که به صورت Turn-Based عرضه شده است. گرافیک این بازی حالتی فانتزی به آن می دهد و این مسئله همراه با صحنه سازی های با کیفیت این بازی می تواند ساعاتی چند، شما را سرگرم کند. بازی Chaos Reborn Across the Globe توسط شرکت Snapshot Games Inc برای پلتفرم های ویندوز، مک و لینوکس تولید و عرضه شده است.

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود Chaos Reborn جدید

مشخصات بازی Chaos Reborn Across the Globe:

نام بازی : Chaos Reborn Across the Globe

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Snapshot Games Inc

منتشر کننده : Snapshot Games Inc

سبک بازی : استراتژیک – نقش آفرینی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

شما از این پس می توانید بازی های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی درخواست دهید

Chaos Reborn Across the Globe

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *