دانلود بازی کامپیوتر Civilization VI Australia Civilization تمام نسخه ها

جان کورتیس نخس وزیر استرالیا شما را در سفری شگفت انگیز در سرتاسر استرالیا همراهی خواهد کرد . کشور استرالیا روز به روز پیشرفت می کند و مرزهای خود را از لحاظ تکنولوژی و جغرافیایی گسترش می دهد . در ابتدا در کنار دریاها و سواحل ساکن شدند ، اماپس از گذشت زمان کوتاهی و با کشیده شدن خط آهن آنها موفق به کشیدن ساخت شهر های بزرگ در سایر مناطق شدند . همچنین جان کورتیس باعث ساخت مواد اولیه اضافی برای استرالیا می شود ، هنگامی که آنها درگیر جنگ می باشند . آیا خواهید توانست کشور استرالیا را تبدیل به یکی از بزرگترین و موفق ترین کشورهای کره زمین کنید ؟ یا ان را تبدیل به یک کشور جنگ شده و درگیر قحطی می کند ؟ خود را برای شگفت انگیزترین و چالش برانگیزترین بازی زندگی تان آماده کنید .

سایر توضیحات : بازی رایانه ای Civilization VI Australia Civilization یک بازی استراتژی می باشد که در سال 2016 توسط استودوی بازی سازی Firaxis ساخته شده است . این سری یک سری بازی استراتژی نوبتی تاریخی می باشد ، که شما را در نقش رهبر یک کشور قرار می دهد و به شما اجازه می دهد که این کشور را بسازید و تبدیل به یک کشور بسیار بزرگ و پیشرفته کنید . سیستم دیپلوماسی و همچنین درخت دانش این سری الهام بخش بسیاری از بازی های استراتژی نوین شده است . عنوان فوق آخرین بسته الحاقی این بازی می باشد که در تاریخ 24 فوریه 2017 منتشر شده است ، در این بسته شما به کشور استرالیا رفته و نقش نخست وزیر این کشور را برعهده دارید و باید به آبادی کشور خود بپردازید . بازی رایانه ای Civilization VI Australia Civilization یکی از بازی های مورد انتظار سال 2017 می باشد .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

*توجه کنید که حتما فیلم آموزش نصب را با نرم افزار Media player Classic مشاهده نمایید*

دانلود بازی کامپیوتر Civilization VI Australia Civilization

 – نسخه FitGirl به ورژن 1.0.0.110 به روز رسانی شده است و شامل 4 پک الحاقی و Bonus Content است.

مشخصات بازی Civilization VI Australia Civilization :

نام بازی : Civilization VI Australia Civilization

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Firaxis

منتشر کننده : Firaxis

سبک بازی : استراتژی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

Civilization VI Australia Civilization

به روز رسانی :

1396/04/22 نسخه FitGirl اضافه شد.
  • 2 replies
    1. اشکان فاموریان says:

      با سلام
      من 4 پارت از این بازی رو از همین جا و دو پارت دیگرو از یه جای دیگه دانلود کردم. موقع اکسترکت چون پسورد فایلا عوض میشه ارور میده.میشه یه راهحل به من پیشنهاد کنید.
      با تشکر

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *