دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Civilization VI Nubia Civilization and Scenario Pack نسخه CODEX

Amanitore روایتی جذاب از تمدنی بی بدیل را به تصویر می کشد . واحدهای مستقل Nubia , مستحکم و آسان برای ساخت و ساز و گسترش طرح های مورد نظر می باشند و از آنها می توانند برای ساخت اهرام جدید و یا بهبود در ساخت و ساز و عملکرد مناطق استفاده نمایید . اگر می خواهید از همان ابتدا با قدرت بازی را آغاز نمایید , Nubia می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد . در این نسخه , کسب پاداش در واحدها متفاوت بوده و هرکدام از واحدها می توانند به طور جداگانه جنگ را تجربه کنند .

سایر توضیحات : Civilization VI Nubia Civilization & Scenario Pack یکی از بازی های سبک استراتژیک است که توسط کمپانی Firaxis طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی 2k برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . معادن تولید بیش از منابع استراتژیک و معادن طلا بیش از منابع لوکس تولید می کنند . به مرور و با آشنایی در گیم پلی بازی این امکان را به شما می دهد تا تمدن خود را گسترش داده و سایر شهرها را به زیر سلطه خود درآورید . Pitati Archer جایگرین نسخه قدیمی و باستانی Archer شده است . برای ساخت مکان های مورد نظرتان , ابتدا باید زیرساخت های لازم را انجام دهید و در آن صورت این امکان وجود دارد تا معابد و اهرام را در هر جای نقشه مستقر سازید . در این بازی سناریوی جدیدی به نام Gifts of the Nile به چشم می خورد که با انتخابش می توانید به عنوان یکی از شهرهای مصر و یا نایبا در امتداد رودخانه نیل به رقابت با سایر شهرها بپردازید .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود بازی کامپیوتر Civilization VI Nubia Civilization and Scenario Pack نسخه CODEX

مشخصات بازی Civilization VI Nubia Civilization & Scenario Pack :

نام بازی : Civilization VI Nubia Civilization & Scenario Pack

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Firaxis

منتشر کننده : 2k

سبک بازی : استراتژیک

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

Civilization VI Nubia Civilization & Scenario Pack

  • 6 replies
    1. نوید says:

      سلام و خسته نباشید. میشه بگید کدامیک از 4 تا لینک دانلود این بازی شامل تمام dlc ها و اپدیتهاش میشه ؟

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *