دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Club Manager 2017 نسخه Skidrow

شما مدیریت یک باشگاه ورزشی را به عهده دارید. مسائلی از قبیل میزان دستمزد کارکنان و بازیکنان، اسپانسر ها ، استادیوم ها و مسائلی مربوط به امور داخلی و ظاهری آنها و حتی تاکتیک تیم در دستان شماست. انتخاب مناسب و تصمیم های به موقع می تواند باشگاه شما را در جایگاه خوبی نگه دارد و باعث موفقیت تیم شما بشود. اما باید توجه کنید که این مسائل باعث دور شدن شما از مسائل خصوصی و خانوادگیتان نشود! بازی Club Manager 2017 یک بازی است که از دل هواداران ورزش بسیار معروف و محبوب فوتبال بیرون آمده است بطوریکه نسخه 2017 این بازی بر پایه بیش از 20 سال تجربه و هواخواهی مردم ساخته شده است. در بازی Club Manager 2017 شما می توانید با استفاده از امکانات مختلف، تیم محبوب خود را بسازید و یا تیم های حاضر را ویرایش کنید. در این بازی شما باید با استفاده از تصمیم های مناسب تیم خود را به سمت پیروزی در بازی های فوتبال ببرید و از این راه به موفقیت برسید. موفقیت در استادیوم باعث می شود تا هواداران شما بیشتر شوند و اسپانسرهای قوی تر و ثروتمند تری با شما قرار داد امضا کنند. در نتیجه می توانید بازیکنان بهتری را به تیم اضافه کنید تا روند موفقیت تیم را بهبود ببخشید.

سایر توضیحات: بازی Club Manager 2017 تمام مواردی را که یک مسئول و مدیر باشگاه به آن نیاز دارد در بر می گیرد. در این بازی شما می توانید از میان بیش از 200 کشور مختلف، تیم محبوب خود را انتخاب کنید و رویای موفقیت خود را به واقعیت تبدیل کنید. گرافیک بازی Club Manager 2017 در سطح قابل قبولی ارائه شده است و می تواند حس مدیریت را به شما القا کند. در این بازی شما با مسائل مختلف باشگاه روبرو می شوید و روند تصمیم گیری های شما شیب موفقیت باشگاه را رقم خواهد زد. بازی Club Manager 2017 توسط Big Blaze Games برای پلتفرم ویندوز تولید شده است و شرکت معروف 2tainment GmbH نیز وظیفه عرضه این بازی به مارکت استیم را دارد.

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

بازی Club Manager 2017 جدید

مشخصات بازی Club Manager 2017 :

نام بازی : Club Manager 2017

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Big Blaze Games

منتشر کننده : 2tainment GmbH

سبک بازی : استراتژیک – شبیه سازی – ورزشی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

شما از این پس می توانید بازی های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی درخواست دهید

Club Manager 2017

  • 2 replies
    1. mahdi says:

      سلام و خسته نباشید ، این بازی آپدیت شده اگه امکانش هست لطفا یه بررسی بکنین ممنون

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *