دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Cossacks 3 Guardians of the Highlands نسخه RELOADED

Guardians of the Highlands این امکان را فراهم کرده است تا برای اولین بار در سری بازی های Cossacks رهبری یک ملت آزادیخواه کوهستانی , ایسلند را برعهده گیرید . بازی داستانی را در مورد پیروزی های مردم اسکاتلند در قرن 17 و 18 را بازگو می نماید و این اجازه به شما داده می شود تا بطور مستقیم در اتفاقات دخیل باشید . در کنار ویژگی های قبلی که در نسخه های اصلی شاهدشان بودیم در این بازی سیستم جدیدی به نام AI-assistant اضافه شده است که ابزاری عالی برای بازیکنان جدید را فراهم کرده است , ابزاری که قرار است تازه کاران را در برخی از امور مملکت داری یاری کند .

سایر توضیحات : Cossacks 3 Guardians of the Highlands یکی از بازی های سبک استراتژیک است که توسط کمپانی GSC Game World طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی سازنده برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . کمپانی سازنده سعی کرده است تا تجربه جدید برای گیمرها به ارمغان آورد و اینبار یک ملت با نام تجاری جدید همراه با مکانیک منحصر به فرد ، واحد ها و ساختمان های جذاب را به تصویر می کشد . اگر بتوانید ماموریت ها را بطور کامل و با بالاترین امتیاز به پایان رسانید بازی امکانات و تجهیزات پیشرفته ای در اختیارتان قرار خواهد داد که با استفاده از آنها می توانید کوهستان را به قتلگاهی برای دشمنانتان بدل کنید . AI-assistant در واقع ابزاری ساده برای کمک به شما در زمینه های نه چندان مهم است و این امر باعث می شود تا شما بتوانید با خیالی آسوده بر روی اهداف مهمتر متمرکز شوید .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود بازی کامپیوتر Cossacks 3 Guardians of the Highlands نسخه RELOADED

مشخصات بازی Cossacks 3 Guardians of the Highlands :

نام بازی : Cossacks 3 Guardians of the Highlands

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : GSC Game World

منتشر کننده : GSC Game World

سبک بازی : استراتژیک

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

Cossacks 3 Guardians of the Highlands

  • 3 replies
    1. amirreza says:

      سلام خسته نباشید
      خیلی با https://download.ir/cossacks-3/ فرق داره؟؟؟
      منظورم اینه ک ارزشش رو داره که دوباره دانلود کنم

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *