دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Cossacks 3 Path to Grandeur نسخه RELOADED

Cossacks 3: Path to Grandeur این امکان را بوجود آورده است تا شما در جنگ های باشکوه شرکت کرده , نیمی از اروپا را زیر پا گذاشته و با بزرگترین امپراتوری در عصر حاضر وارد مبارزه شوید . در این نسخه شاهد اضافه شدن 2 کشور جدید , 8 واحد منحصر به فرد ، مبارزات سرگرم کننده و بسیاری موارد دیگر خواهیم بود . در این بازی علاوه بر بخش تکنفره حالت های مختلف مولتی پلیر و co-op نیز به چشم می خورند که هرکدام ویژگی های مخصوص یه خود را داشته و به نوعی توانایی و مهارت های شما را به چالش می کشد . البته از بخش تکنفره هم نمی توان به سادگی عبور کرد زیرا وجود کمپین های متفاوت باعث جذابیت این بخش نیز شده است .

سایر توضیحات : Cossacks 3 Path to Grandeur یکی از بازی های سبک استراتژیک است که توسط کمپانی GSC Game World طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی سازنده برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . Ottoman campaign این اجازه را به شمت می دهد تا در بزرگترین جنگ دوران کوپرولو که منجر به پایه گذاری امپراتوری عثمانی شد , شرکت کنید . در Spanish campaign شما در قالب شخصیتی به نام Ambrogio Spinola به ایفای نقش می پردازید , کسی که توانست با ذهن آرام و بهره گیری از استراتژی های مناسب محاصره قلعه بزرگ را بشکند . همانطور که گفته شد 8 واحد منحصر به فرد جدید برای امپراتوری عثمانی، اسپانیا، پرتغال و مجارستان به این بازی اضافه شده است . بازی از سیستم آب و هوایی جدید بهره می برد که همین موضوع ساده باعث می شود تا پلیر دچار یکنواخت نشود .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

* این نسخه به تنهایی قابل اجرا بوده و تمامی DLC و آپدیت های قبلی را شامل می شود *

دانلود بازی کامپیوتر Cossacks 3 Path to Grandeur نسخه RELOADED

مشخصات بازی Cossacks 3 Path to Grandeur :

نام بازی : Cossacks 3 Path to Grandeur

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : GSC Game World

منتشر کننده : GSC Game World

سبک بازی : استراتژیک

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

Cossacks 3 Path to Grandeur

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *