دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Crazy Catman

سگ های شرور , گربه ای به نام Murka را ربوده اند . Vasya گربه ای صادق و ثابت قدم در عشق تصمیم می گیرد تا برای نجات Murka از چنگ سگان دیو صفت تمام توان خود را بکار گیرد . برای نجات Murka , شخصیت اصلی بازی کار سختی در پیش دارد زیرا باید از موانع بسیاری عبور کرده و در این راه دشمنان زیادی را از پای درآورد . ممکن است در نگاه اول یک بازی ساده و تکراری بنظر آید اما هرچه پیش می روید و ماموریت های مختلف را پشت سر می گذارید بر جذابیت این پلتفرم رنگارنگ پی خواهید برد .

سایر توضیحات : Crazy Catman یکی از بازی های سبک اکشن و ماجرایی است که توسط کمپانی oblomysh طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی سازنده برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . در کنار گرافیک هنری بازی , موسیقی متن حال و هوای خاصی به بازی بخشیده است . بازی از سطوح دشواری بسیاری تشکیل شده و تمامی دشمنان شما در یک سطح نیستند و هرچه پیش می روید بر سختی آنها افزوده می شود . شما با پیروزی بر دشمنان می توانید عشق خود را به Murka ثابت کنید .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود بازی کامپیوتر Crazy Catman

مشخصات بازی Crazy Catman :

نام بازی : Crazy Catman

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : oblomysh

منتشر کننده : oblomysh

سبک بازی : اکشن و ماجرایی

نوع فایل : RAR

لینک مرتبط : STEAM

Crazy Catman

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *