دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Crazy Machines Elements

Crazy Machines Elements یک بازی است با سبک ساخت و ساز  که در آن شما باید عناصری که در اختیارتات قرار می گیرد را با هم ترکیب کنید و سازه هایی متنوع  ایجاد کنید .این بازی بیش از 100 آیتم و چهار عنصر دارد . با اتش بازی کنید ،اب را به نفع خودتان مهار کنید و باد را کنترل کنید تا از عکس العمل عمل های زنجیره ای و دیوانه وار سازه های خود لذت ببرید .از هر شیء یا ابزاری که اطراف خودتان می بینید برای ساختن دستگاه هایی دیوانه وار استفاده کنید .دستگاه های خود را در شب و روز ، باران و برف امتحان کنید. از دستگاه ابر ساز استفاده کنید تا رعد و برق ،توفان و باران ایجاد کنید. وقتی سازه های خود را آزمایش می کنید ، فیزیک همزمان بهترین دوست و دشمن شما خواهد بود .پازل های این باز را می توان به دو دسته ی مسخره و چالش برانگیز تقسیم بندی کرد  ، قسمت های باحالی همچون توپ ، کامیون ها ، اژدهایان آتشین و … در این بازی وجود دارند ،  علاوه بر این شما می توانید با استفاده از ویرایشگر درونی بازی احتراعات مخصوص خودتان را هم ایجاد کنید  ، یک آزمایشگاه خیلی مهیج در انتظار شما است Crazy Machines Elements را از دست ندهید .

سایر توضیحات :بازی به شما اجازه می دهد قدرت عناصری همچون آتش ، اب و باد را به نفع خودتان به کار ببرید .فیزیک این بازی بسیار مناسب و دقیق است . گرافیک Crazy Machines Elements بسیار زیبا است و انتظارات کاربران نسل کنونی را براورده می کند ، صدها مرحله و قطعه برای شما طراحی شده اند تا مدت ها سرگرم باشید .شما می توانید آب و هوا را کنترل کنید ، کاری کنید باران ببارد یا برف بیاید حتی می توانید آسمان ها را با رعد و برق روشن کنید .شب و روز سازه های خود را امتحان کنید تا از عکس العمل های زنجیره ای و غافلگیر کننده ی آن ها لذت ببرید .

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*
*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*
*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

دانلود بازی استراتژیک خلاقانه کامپیوتر Crazy Machines Elements جدید

مشخصات بازی   Crazy Machines Elements:

نام بازی : Crazy Machines Elements

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2011

شرکت سازنده : Fakt Software

منتشر کننده : Viva Media

سبک بازی :استراتژیک ، فکری

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : steam

Crazy Machines Elements

  • 2 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *