دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Cyber Chicken نسخه Skidrow

یک مرغ در جریان یک سری آزمایشات غیر قانونی تبدیل به یک ربات انسان نما با قدرت های فرابشری می شود . داستان این بازی در شهر نیویورک و در آینده ای دور در جریان است ، سایبرچیکن متوجه می شود که گروهی از انسان های شرور قصد نابودی شهر و کنترل کامل آن را دارند ، به همین دلیل سایبر چیکن تصمیم می گیرد که با تمام قوا به مبارزه با این موجودات شیطانی بپردازید و آنها را از سر راه بردارد . ترکیب سبک سایبرپانک و سبک کمدی بازی باعث شده است که این بازی تبدیل به یکی از جذاب ترین بازی های اکشن دو بعدی شود . استودیوی سازنده این بازی Groupees Interactive در سال 2016 اعلام کرد که قصد ساخت یک بازی دوبعدی انقلابی دارد و پس از ان با انتشار بازی رایانه ای Cyber Chicken برای سیستم عامل ویندوز و کسب نمرات بالا در وب سایت های معتبر منتقد موفق به کسب جوایز بسیاری برای این بازی رایانه ای شد .

سایر توضیحات : گیم پلی اکشن و سرعتی این بازی در کنار موسیقی جذاب این بازی باعث شده است که تجربه بازی Cyber Chicken یک تجربه دلچسب و روان برای بازی باز به همراه داشته باشد . سازندگان برای بیشتر کردن جذابیت این بازی سیستم خرید و فروش هوشمندانه و کار آمدی را به بازی اضافه کرده اند که باعث گیراتر شدن و همچین درگیرکننده تر شدن گیم پلی بازی شده است . گرافیک هنری این بازی مانند انمیشن های کارتونی می باشد که این امر یک حس شوخی مانند به بازی باز القاء می کند . بازی رایانه ای Cyber Chicken در تاریخ 23 نوامبر 2016 منتشر شده است و موفق به کسب نمره 80% از وب سایت استیم شده است .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

دانلود بازی کامپیوتر Cyber Chicken نسخه Skidrow

مشخصات بازی Cyber Chicken :

نام بازی : Cyber Chicken

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2016

شرکت سازنده : Groupees Interactive

منتشر کننده : Groupees Interactive

سبک بازی : اکشن – ماجراجویی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

– برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید .

Cyber Chicken

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *