دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Dark Train نسخه Hi2U

بازی هایی با گرافیک 2 بعدی برای ما یا آور بازی های جذاب قدیمی مانند سری ماریو می باشد ، در این سبک بازی های شما از کنار به مشاهده شخصیت اصلی بازی خواهد پرداخت و تمامی محیط ها و نقاط بازی نیز تنها از این زاویه قابل مشاهده می باشند . اتمسفر جذاب و فضا سازی بسیار گیرا از نکات قابل توجه بازی های این سبک می باشند . با رفتن بازی ها با سمت گرافیک 3D بازی های 2D طرفداران خود را از دست دادند امروزه اما این سبک هنوز هم جزو سبک های پرطرفدار می باشند و بازی هایی مانند سری بازی های Machinarium کمک شایانی به این سبک کرده اند در همین راستا استودیوی بازی سازی Paperash studio که یک استودیوی بازی سازی مستقل می باشد در سال 2016 اقدام به ساخت یکی از متفاوت ترین بازی های سبک 2D با نام Dark Train کرد این بازی به تازگی برای سیستم عامل ویندوز منتشر شده است .

سایر توضیحات : داستان این بازی در رابطه با یک ربات به نام Ann می باشد که مسئول برقراری نظم و ترتیب و همچنین تعمیرات قطار می باشد . شما در طول بازی با کنترل Ann و حل معماهای بی شمار و پیچیده این بازی به پایان بازی رسیده و پرده از رمز و راز های این بازی بردارید . گرافیک هنری این بازی یکی از زیباترین گرافیک های هنری در دنیای بازی ها می باشد جزئیات بسیار بالای این بازی باعث ایجاد اتمسفر بسیار زیبا و جذاب شده است . گیم پلی این بازی ترکیبی از بازی های نشانه و کلیک و بازی های ماجراجویی می باشد که جذابیت بسیار زیادی به این بازی بخشیده است . بازی رایانه ای Dark Train در تاریخ 26 اکتبر 2016 منتشر شده است و مئفق به کسب نمره 100% از وسایت استیم شده است .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

دانلود بازی کامپیوتر Dark Train نسخه Hi2U

مشخصات بازی Dark Train :

نام بازی : Dark Train

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2016

شرکت سازنده : Paperash studio

منتشر کننده : Paperash studio

سبک بازی : ماجراجویی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

– برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید .

Dark Train

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *