دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Deadbeat Heroes نسخه SKIDROW

Deadbeat Heroes یک بازی اکشن دو نفره بسیار زیبا است با گیم پلی بسیار مهیج .روایت از این قرار است که سلطه ی هرج و مرج نیرو های شیطانی اهالی لندن را به لرزه انداخته است . شما  با دستکش های بسیار قدرتمندتان دشمنان را نابود می کنید، با تمام قوا آن ها را سر جای خودشان می نشانید و عدالت بر قرار می کنید که در این راه می توانید یکی از دوستانتان را هم دعوت کنید و از گیم پلی دو نفره این بازی زیبا لذت ببرید .در حالی که ابرقهرمان های لندن در هم شکسته اند ، تنها امید باقی مانده قهرمانان Deadbeat هستند که می توانند به نقشه های فاجعه آور این نیرو های شیطانی پایان دهند.بگذارید بهتر توضیح دهم ،Deadbeat Heroes یک بازی سه بعدی بسیار زیبا با سبک Brawler است راجع به قهرمان هایی که  توانایی های ابر قهرمان ها را ندارند ، تنها توانایی ان ها دستکش هایشان است که به ان ها اجازه می دهد توانایی های دیگران را قرض بگیرند . شما و دوستتان رقابت می کنید تا با نمایشی از شجاعت ، قلب مردم را به دست بیاورید البته اگر  تیر نخورید ، به دو نیم تقسیم نشوید ،با لیزر نابود نشوید ، منفجر نشوید ، تبخیر نشوید ، خورده نشوید !! یا …

سایر توضیحات : یک بازی اکشن که گیم پلی پویایش را با سبک Brawler ترکیب کرده است این بازی ویژگی های منحصربفردی دارد که برخی از آن ها را با هم بررسی می کنیم :
– می توانید از میان 10 توانایی بسیار باحال یکی را انتخاب کنید ، این ها شامل مشت های تقویت شده با راکت ، اشعه منجمد کننده و توانایی نامرئی شدن نیز می شوند .
– خیابان های لندن ! شما 35 مرحله مشاهده خواهید کرد که بر اساس خیابان های لندن طراحی شده اند .
– بازی دارای قابلیت دو نفره محلی است .
– موسیقی متن این بازی توسط Pitstop Productions بوجود آمده است .
– صداگذاری بسیار زیبا .
– پشتیبانی از دسته.


*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*
*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

دانلود بازی دو نفره اکشن کامپیوتر Deadbeat Heroes جدید

مشخصات بازی   Deadbeat Heroes:

نام بازی : Deadbeat Heroes

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Deadbeat Productions

منتشر کننده : Square Enix

سبک بازی :اکشن ،Brawler

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : steam

Deadbeat Heroes

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *