دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Death Point نسخه HI2U

Death Point یک بازی پنهانکاری کلاسیک است که نه تنها الهام بخش بازیکن است بلکه او را در تمام لحظات بازی به تعجب وامیدارد . این یک ماجراجویی همراه با هیجان و همدلی است . در نگاه اول ، شما تقریبا یک بازی سنتی را مشاهده می کنید ، بازی که به شدت با سطوح سخت و کارهای مختلف ترکیب شده است . در عوض شما در یک دنیای متفاوت غرق شده و به طور کامل با شخصیت اصلی همسو می شوید . تیراندازی در دالان های پرپیچ و خم ناگهان به یک داستان غوطه وری ، پیچیده همراه با جزئیات ، با هدف و معنادار بدل می شود . شخصیتی که شما را در بهترین لحظات زندگی خود قرار می دهد ، زنده است و به او کمک می کند تا از گرداب مشکلات خارج شود و شما و صدای اسرارآمیز در سر خود را که بی وقفه تکرار می شود را برای همیشه حل کند .

سایر توضیحات : Death Point یکی از بازی های سبک اکشن است که توسط کمپانی Andiks LTD طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی سازنده برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . شما باید از سلول زندان زیرزمینی فرار کرده و راه خود را در میان خیابان های یک شهر عجیب و غریب پیدا کنید . او کسی است که اگر بخواهد می تواند به هر رازی دست یابد ، اما آیا او در مورد آن خوشحال خواهد شد ؟ تمامی اتفاقات بازی براساس رویدادهای آینده بنا شده است . تنها دو نفر از گروه شما زنده مانده اند ، شما و او (اپراتور) . او در جایی در قلمرو دشمن اسیر شده است و شما در زندانی مرموز چشم باز می کنید . در همان لحظات سخت و دشوار ، تصمیم خود را برای انتقام می گیرید و شمارش معکوس آغاز می شود . هر سنسوری که در مغزتان از بین می رود را به یاد داشته باشید . پیروزی در ماموریت ها ، آینده شما را شکل می دهد . در ابتدا باید راهی برای پیدا کردن دخترک بیابید و پیدا کردن سرنخ تنها از طریق تماس با evac میسر خواهد شد ، پس عجله کنید . دشمنان مختلفی انتظار شما را می کشند پس بسیار هوشیار باشید و با استفاده از طیف گسترده ای که از سلاح ها که در اختیارتان قرار دارد با آنها رویارویی کنید . داستان های اپیزودیک در 10 فصل ، 12 ساعت گیم پلی با چالش های جالب در حالت تک نفره ، گرافیک قابل قبول ، تنوع ماموریت ، روایتی فریبنده و گیم پلی پویا تنها بخشی از ویژگی های بازی را شامل می شود .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود بازی کامپیوتر Death Point

مشخصات بازی Death Point :

نام بازی : Death Point

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Andiks LTD

منتشر کننده : Andiks LTD

سبک بازی : اکشن

امکان بازی به صورت آنلاین : ندارد

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

Death Point

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *