دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Descenders The Mischief Tour – SKIDROW برای کامپیوتر

Descenders

نام بازی ای هست که شما در آن نقش دوچرخه سواری را دارید که باید با افزایش سطح و مهارت تان، در مسابقه های هیجان انگیزی برنده شوید تا با گذشت زمان و کسب امتیاز بیشتر، معروف شوید. یکی از نکته های مثبت این بازی این است که هر بار که مسابقه می دهید دنیا و یا به عبارت دیگر محیط دیگری در بازی ساخته می شود. در

 بازی Descenders

می توانید تمام قسمت های دوچرخه تان را  به طور دقیق کنترل کنید و این ویژگی یکی دیگر از جنبه های مثبت این بازی است. می توانید فراتر از چیزی که تصور می کنید بروید تا امتیاز های زیادی کسب کنید و از امکانات بیشتری در بازی بهره ببرید. این بازی با محیط های زیبا، صداهای جذاب و گرافیک چشم نوازی که دارد، می تواند شما را ساعت ها سرگرم کند و تجربه ای به یاد ماندنی برای تان ایجاد کند. همین حالا می توانید بازی Descenders را از سایت دانلود فارسی دانلود نمایید و از بازی لذت ببرید.

نام: Descenders The Mischief Tour
حجم فایل: 6.7 گیگابایت
شرکت سازنده: RageSquid
تاریخ انتشار: 2019
امتیاز استیم: 10 از 10
نسخه: SKIDROW
آپدیت: 7 تیر 1401
زبان: انگلیسی
فرمت فایل: exe
پلتفرم: ویندوز
سبک بازی: اکشن - مسابقه ای - ورزشی
امکان استفاده بصورت آنلاین: ندارد
منتشر کننده: No More Robots
رمز فایل: www.download.ir

به روز رسانی :

1401/04/07 نسخه Descenders The Mischief Tour - SKIDROW اضافه شد.
  • 1 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *