دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Deus Ex Revision Build 8217044 – TiNYiSO برای کامپیوتر

Deus Ex: Revision

نسخه ای بازشازی شده از جامعه ساخته شده در سال 2000 کلاسیک را به تصویر می کشد . در این mode شاهد محیط ، آهنگ و جزئیات ساخت و سازهای جدید خواهیم بود . همچنین در برخی از بهترین تغییرات که طرفداران در طول ساخت بسته نرم افزاری نظرات خود را ارائه داده بودند همانند رندر Direct3D 9 , بافت با رزولوشن بالا ، مدل های 3D با جزئیات بالا و حالت های گیم پلی شاهد تغییرات و گاهی جایگزین شدن گزینه های جدید خواهیم بود . Deus Ex: Revision در واقع یک mode است که برای بازی Deus Ex GOTY منتشر شده و برای اجرایش نیازبه نسخه GOTY خواهید داشت .

سایر توضیحات : Deus Ex Revision یکی از بازی های سبک اکشن , ماجرایی و نقش آفرینی است که توسط کمپانی Ion Storm طراحی و ساخته شده و در سال 2015 توسط کمپانی Caustic Creative برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . در این بازی تمامی محیط ها و لوکیشن های سرتاسر جهان از ابتدا و با بالاترین جزئیات طراحی شده اند . جالب است بدانید برای این نسخه موسیقی متن جدیدی توسط EdenShard براساس نمرات اصلی ساخته شده است . مناظر چشم نواز و وجود بافت رزولوشن بالا به لطف تکنولوژی جدید , وجود جزئیات بالای 3D به لطف Project HDTP , رندر Direct3D 9 به لطف Chris Dohnal و وجود حالت های متعدد گیم پلی در قالب Shifter, BioMod و یک نوع سفارشی از نسخه اصلاح شده بشر تنها بخشی از ویژگی های منحصر بفرد بازی بشمار می آید.

نام: Deus Ex Revision
حجم فایل: 3.7 گیگابایت
شرکت سازنده: Ion Storm
تاریخ انتشار: Oct, 2015
امتیاز استیم: 9 از 10
ورژن: Build 8217044
نسخه: TiNYiSO
آپدیت: بهمن 1400
زبان: انگلیسی
فرمت فایل: exe
پلتفرم: ویندوز
سبک بازی: اکشن ، ماجراجویی ، نقش آفرینی
نویسنده: سعید صفایی
منتشر کننده: Caustic Creative
رمز فایل: www.download.ir

به روز رسانی :

1400/12/04 نسخه Deus Ex Revision Build 8217044 - TiNYiSO اضافه شد .
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *