دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Dino Dinis Kick Off Revival V1.12

Dino Din و Kick Off بازگشته اند، این بار بازی تحت عنوان Dino Dini’s Kick Off Revival به شما ارائه می شود .همانطور که بازی اصلی در سال 1989 نشان داد ، این بازی نیز یاد گرفتنش ساده است ولی مهارت کسب کردن در آن مشکل خواهد بود و زمان می طلبد .زمانی که با وجود مصدومیت با یک ضربه ی سر گل می زنید تا پیروزی تیمتان را تضمین کنید هیچ حسی با این بازی قابل مقایسه نخواهد بود .این بازی برای کسانی طراحی شده است که دوست دارند تحت فشار قرار گیرند و حرکات ماهرانه ی خودشان را با هیجان بالا اجرا کنند ، این عنوانی است که مهارت می طلبد و پیروزی یا شکست در آن بسته به مهارت شما در بازی است .بعضا این بازی را “Dark Souls ” بازی های فوتبال نامیده اند و ادعا می کنند این بازی بیش از حد مشکل است ، این بازی فلسفه ای دارد که بر روی کسب مهارت متمرکز است ، از همین رو می توان خود بازی را به طور جداگانه یک ورزش در نظر گرفت !سوال اصلی اینجا این است : ایا شما تعهد لازم را دارید تا در بازی Dino Dini’s Kick Off Revival استادانه عمل کنید ؟نگران نباشید ، تا وقتی که سعی می کنید استراتژی بچینید و تجربه کسب کنید  این بازی همواره برای شما جذاب خواهد بود .در این بازی گل ها را باید با تجربه و استراتژی به دست آورد همین موضوع است که Dino Dinis Kick Off Revival را از دیگر عناوین جدا ساخته است .

سایر توضیحات : این بازی بازی سعی دارد تا با 60 فریم بر ثانیه یک گیم پلی بسیار روان  به شما ارائه کند ، کنترل این بازی بسیار ساده است ، تنها با یک دکمه می توانید حرکات متنوعی را انجام دهید. یک سیستم فیزیک سفارشی برای توپ طراحی شده است تا حالت غیر منعطف نداشته باشد .مکانیزم شوت زنی به شما اجازه می دهد  ضربات خود را با قدرت ، جهت ، کات و ارتفاع مناسب پیاده سازی کنید . این بازی چهار حالت گیم پلی دارد  ، آموزشی ، تمرینی ، بازی تکی وکاپ اروپایی . علاوه بر ویژگی های فوق بازی دارای بخش دو نفره محلی است  پس شما می توانید یکی از دوستان را دعوت کنید تا به صورت یک به یک  از این بازی زیبا لذت ببرید .توجه داشته باشید که استفاده از دسته برای این بازی اجباری است .


*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*
*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

دانلود بازی شبیه ساز فوتبال کامپیوتر Dino Dinis Kick Off Revival جدید

مشخصات بازی   Dino Dinis Kick Off Revival:

نام بازی : Dino Dinis Kick Off Revival

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Koo Games Ltd

منتشر کننده : The Digital Lounge, Plug In Digital

سبک بازی :ورزشی ، شبیه ساز

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : steam

Dino Dinis Kick Off Revival

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *