دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر DMC Devil May Cry Complete Edition – PROPHET

بازی کامپیوتر DmC Devil May Cry شیطان هم میگرید یکی از بازی های سبک اکشن , ماجرایی و جهان باز است که توسط Ninja Theory طراحی و ساخته شده و کمپانی مشهور Capcom نیز آن را در سال 2013 برای پلتفرم PC به بازار عرضه کرده است. شهری با ظاهری زیبا ولی باطنی شیطانی . دانته پس از خوش گذرانی شب گذشته , از خواب بیدار می شود . دختری به نام Kat به دنبال او می آید و به او احتمال حمله شیاطین را گوشزد می کند . ناگهان جهان در مقابل چشمان دانته شروع به تغییر می کند و هیولایی از داخل دریا به سمت خانه او حمله ور می شود . در این شرایط تنها کسی که می تواند دانته را کمک کند , کیت است . کسی که برای فردی به نام vergil کار می کند و در آخر مشخص می شود که vergil برادر گمشده دانته است . پس از مبارزه با موجودات عجیب , دانته به همراه کیت به محلی که فرماندهی گروهی با نام Order قرار دارد , می روند و در آنجا با ویرجیل آشنا می شود . ویرجیل که توجه می شود دانته چیزی را به یاد نمی آورد , تصمیم می گیرد تا از او بخواهد تا به گروه او ملحق شده و برای نابودی هیولاها به او کمک کند و از طرفی خاطرات گذشته ای را که با او داشته را نیز به یاد او بیاورد . در ابتدا دانته چندان تمایلی نشان نمی دهد . Sparda پدر دانته که یک شیطان و مادرش Eva یک فرشته بود , سال ها قبل شیطانی به نام Mundus به خانه آنها حمله کرد و مادرش را کشت و پدرش را اسیر کرد . پس از آنکه دانته از این موضوع باخبر می شود , تصمیم می گیرد تا انتقام خود را بگیرد ولی در این راه با چالش های بسیاری روبرو خواهد شد . در حال حاضر Mundus بر شهر Limbo حکمرانی می کند جایی که دانته نیز در آن سکونت دارد . Mundus توانسته است با استفاده از نوشیدنی های شیطانی که در اختیار مردم قرار داده است , ذهن آنها را تسخیر کند طوری خود آنها هم متوجه نشوند .

DMC.Devil.May.Cry.Complete.Edition.7.www.Download.ir

این نسخه هم همانند نسخه های قبلی دارای سرعت بالایی است . در این نسخه , تعداد حرکات مبارزه ای که برای دانته طراحی شده بسیار زیاد و متنوع است . سلاح های مختلفی در بازی طراحی شده است . 5 سلاح سرد و 3 سلاح گرم که با پشت سر گذاشتن مراحل بازی به دست می آیند . سلاح های فرشته ای که دارای سرعت بالا و قدرت کمی هستند برای از بین بردن دشمنان زیاد به کار می روند و سلاح های شیطانی نیز که از قدرت خارق العاده ای برخوردار هستند برای از پای درآوردن غول های هر مرحله استفاده می شوند . یکی از نکات جالب بازی تنوع در نوع دشمنان است . هر مرحله که به پیش می روید , می توانید دشمنان جدید را مشاهده کنید که به بازی اضافه می شوند . برای ساخت این بازی از موتور بازی سازی Unreal Engine 3 استفاده شده است که بخش گرافیکی بازی را به یکی از بهترین بخش های بازی تبدیل کرده است . موسیقی متن بازی که در هنگام مبارزات به اوج خود می رسد یکی دیگر از ویژگی های فوق العاده بازی است که باعث جذابیت هرچه بیشتر بازی شده و هیجان را در پلیر به وجود می آورد و او را با خود خمراخ می کند .

به تازگی نسخه ای با نام DmC Devil May Cry Complete Edition به بازار عرضه شده است که شامل تمامی آپدیت ها و DLC هایی است که تا به امروز برای این بازی منتشر شده و موارد زیر را شامل می شود .

Vergil’s Downfall DLC
Costume Pack DLC
Weapon Bundle DLC
Bloody Palace Mode DLC

پیشنهاد می کنم این بازی زیبا و جذاب را از دست ندهید . شما هم اکنون می توانید این بازی زیبا و جذاب را از سرورهای قدرتمند دانلود فارسی دریافت کرده و از بازی لذت ببرید .

 

مشخصات بازی DmC Devil May Cry Complete Edition :

نام بازی : DmC Devil May Cry Complete Edition

نام بازی (فارسی) : شیطان هم میگرید نسخه کامل

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2014

شرکت سازنده : Ninja Theory

منتشر کننده : Capcom

سبک بازی : اکشن , ماجرایی و جهان باز

نوع فایل : ISO

  • 167 replies
    1. علی says:

      من Devil may cry 4 special edition از سایتتون دانلود کردم خیلی خوب بود
      فایل فشرده iso نبود مستقیما فایل نصب اصلی رو در اختیار گذاشتید(خیلی هم عالی)
      خود بازی الحق بهترین نسخه ایه که تا حالا ساخته شده
      ولی حیف فقط رو directx 10 اجرا میشه
      تو نسخه قبلی رو 9و10 اجرا میشد

      پاسخ دادن
    2. علی says:

      میشه خواهشن از فایل های iso استفاده نکنید و خود setup اصلی رو به صورت فشرده بفرستید؟؟
      واسه من خدایی خیلی وقت گیره

      پاسخ دادن
      • Nima says:

        سلام
        با نرم افزار Daemon Tools می تونید فایل ها رو باز کنید ، در ضمن ما فرمت فایل ها رو تغییر نمی دهیم .

        پاسخ دادن
    3. javad says:

      سلام.پیغامcrcمیده یا میگه پسورد اشتباه است ولی پسورد را درست زدم.چه کار کنم؟

      پاسخ دادن
    4. پویا says:

      آقا جان این بازی هی میگه که please insert the original disk هر کاری که میکنم هیچی نمیشه و فقط همين پیامو میده.چیکار کنم؟

      پاسخ دادن
    5. ali says:

      سلام دو سوال دارم
      1.آیا خرید بازی نسخه ی Complete Edition ارسال می شود یایا همون نسخه ی معمولی بدون هیچ dlc چون روی عکس بازی جمله Complete Edition به چشم نمی خوره
      2.چه مدت طول می کشه تا به بازی برسه

      پاسخ دادن
      • Mahdi says:

        سلام نسخه ی Complete ارسال می شه . بستگی به منطقه شما داره با فروشگاه در رابطه با این موضوع در تماس باشید

        پاسخ دادن
    6. MaMaLi002 says:

      اقا من الان کدوم رو دانلود کنم این https://download.ir/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D8%A7%DA%A9%D8%B4%D9%86-%D9%81%D9%88%D9%82-%D8%A7%D9%84%D8%B9%D8%A7%D8%AF%D9%87-devil-may-cry-2013/ یا اینی که اینجا گذاشتید کدوم نسخه کامل و با همه دی ال سی هاست ؟؟؟

      پاسخ دادن
    7. mostafa says:

      سلام خسته نباشید ببخشید این بازی DmC Devil May Cry Complete Edition با تمام DLC توی خود بازی هست یانه من هر کاری میکنم بازی سفارش بدم نمیشه باید عضو سایت بشم ممنون میشم جواب بدین

      پاسخ دادن
      • Nima Sayfee says:

        سلام
        دوست عزیز لینک ها رو چک کردیم مشکلی نداره .
        دقیقا کدوم پارت مشکل داره ؟

        پاسخ دادن
      • am67 says:

        سلام دی ال سی به مجموعه ای از محتویات اضافی گفته میشود که کمپانی سازنده بازی برای آن بازی عرضه میکند . که میتواند شامل مراحل جدید . اسلحه های جدید و … باشد . در ضمن در این پکها اپدیتهایی هم برای رفع عیبهای بازی گنجانده میشود

        پاسخ دادن
    8. احسان says:

      سلام اقا این دی ال سی هاشو جدا جدا می زارید اگر بزارید خیلی خوب هست من نتونستم جایی پیدا کنم که دی ال سی ها رو جدا داشته باشه

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *