دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Don’t Chat With Strangers

Don’t Chat With Strangers یکی از بازی های ترسناک بشمار می آید که بیشترین روند داستان تنها در یک اتاق روایت می شود . شخصیت اصلی بازی در نیمه های شب , زمانی که در حال گشت و گذار در اینترنت است ناگهان با دختری عجیب و غریب در یک چت آنلاین آشنا می شود . پس از مدت کوتاهی , کاراکتر اصلی متوجه می شود که جانش در خطر است . این روش دخترک برای کشتن طعمه هایی است که پیدا می کند . حال وظیفه پلیر , زنده ماندن و پی بردن به دلایل کشتن شخصیت اصلی با استفاده از روش های مختلف است .

سایر توضیحات : Don’t Chat With Strangers یکی از بازی های سبک ترسناک است که توسط کمپانی Bartosz Bojarowski طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی سازنده برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . چت با غریبه های مجازی , امکان استفاده از پاسخ های از پیش تعیین شده , تفکر در مورد روند داستان و اتفاقات پیرامون شخصیت اصلی , وجود راهنما در طول بازی و امکان کشته شدن به روش های مختلف تنها بخشی از ویژگی های منحصر به فرد این بازی بشمار می آید .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود بازی کامپیوتر Don't Chat With Strangers

مشخصات بازی Don’t Chat With Strangers :

نام بازی : Don’t Chat With Strangers

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2016

شرکت سازنده : Bartosz Bojarowski

منتشر کننده : Bartosz Bojarowski

سبک بازی : ترسناک

نوع فایل : RAR

لینک مرتبط : STEAM

Don’t Chat With Strangers

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *