دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Door Kickers v1.1.4 – PC تمام نسخه ها + آخرین آپدیت

بدون شک نام و آوازه گروه SWAT 4 به گوش شما خورده است. این گروه یکی از بهترین گروه هایی است که از آنها برای ردیابی جاسوسان، حملات ضربتی و سریع، مبارزه با اشرار خانگی و … استفاده می شود. بازی های مختلفی از هنرنمایی های این گروه برای کنسول های مختلف ساخته شده است که هر کدام نیز ویژگی های خاص خود را دارند. اما یکی از بهترین بازی های این گروه بدون شک عنوان Door Kickers است که در سال 2014 به بازار عرضه شد. در این بازی شما در حالتی استراتژیک مسئول راهبردی و رهبر گروه هستید و باید برای عملیات های مختلف گروه را هدایت کنید. شما باید نقشه را خوبی طراحی کنید. راه های مختلف را در نظر بگیرید. نقشه A و B را بسازید و اسلحه های متناسب با این زمان و مکان را در نظر بگیرید تا بتوانید قبل از فرار اشرار با آنها روبرو شوید و کمترین کشته و زخمی را داشته باشید. نحوه تسلط به نقشه چینی و مراقبت از افراد کاری بس دشوار است که با انجام مراحل مختلف قادر خواهید بود تا بر آن تسلط یابید.

سایر توضیحات: بازی Door Kickers یک عنوان بسیار جذاب محصول سال 2014 است که در آن سال عنوان بهترین بای تکتیکال را از آن خود کرد. این بازی با بهره گیری از ایده های مختلف سعی دارد تا یک بازی استراتژیک و اکشن را برای شما تدارک ببیند. گرافیک بازی بسیار جالب طراحی شده و به جزئیات نیز توجه ویژه ای شده است. بازی Door Kickers توسط شرکت KillHouse Games برای پلتفرم ویندوز، مک و لینوکس تولید و عرضه شده است.

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

دانلود Door Kickers جدید

مشخصات بازی Door Kickers:

نام بازی : Door Kickers

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2014

شرکت سازنده : KillHouse Games

منتشر کننده : KillHouse Games

سبک بازی : اکشن – شبیه ساز – استراتژیک

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

Door Kickers

به روز رسانی :

1396/10/04 نسخه جدید اضافه شد.
  • 1 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *