دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Downward تمام نسخه ها + آخرین آپدیت

Downward این اجازه را به شما می دهد تا به حقیقتی تلخ پی ببرید , ماجراجویی در مورد سرنوشت بشریت , پیدا کردن توضیحی در مورد آخرالزمان که زمین را تغییر داد . با بهره گیری از تکنیک های پارکور و ناهنجاری های اسرارآمیز , شما از ویرانی های شگفت آور و خطرناک ترین تمدن های دفن شده در دل تاریخ عبور کنید . فاجعه ای مرگبار به این جهان قدم گذاشته و شما باید با پیدا کردن آثار افسانه ای از وقوع چنین حادثه ای جلوگیری کنید . نگران نباشید زیرا شما در این امر تنها نخواهید بود اما چه کاری می توانید انجام دهید ؟ این جهان دیگر برای انسان ها نیست …

سایر توضیحات : Downwardیکی از بازی های سبک ماجرایی است که توسط کمپانی Caracal Games طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی IndieGala برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . بازی دارای دوربین اول شخص بوده و پلیر در قالب شخصیتی پارکور کار به ایفای نقش می پردازد که از ویرانه های تمدن های گذشته عبور کرده و خود را در خطرات باورنکردنی غرق می کند . گرافیک بازی بسیار راضی کننده است و امکان کاوش و رسیدن به مکان های مخفی برای جمع آوری اقلام مفید و گنجینه های پنهان , هیجان بازی را چندین برابر کرده است . نگهبانان باستانی از خوابی عمیق بیدار شده اند , آیا شما توانایی رویارویی با آنها را خواهید داشت ؟ هنگامی که سه سیاره غول پیکر به طور اسرارآمیز در مدار زمین قرار می گیرند , مرگ ، فاجعه و پایان دوره ای باشکوه در راه است . این سقوط فراتر از یک مسئله است . تنها راه پیش رو … سقوط است .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود بازی کامپیوتر Downward نسخه CODEX

مشخصات بازی Downward :

نام بازی : Downward

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Caracal Games

منتشر کننده : IndieGala

سبک بازی : ماجرایی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

Downward

به روز رسانی :

1396/05/08 آپدیت 1.02 نسخه CODEX اضافه شد.
  • 2 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *