دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Dungeon of the Endless نسخه 0xdeadc0de

Dungeon of the Endless

یکی از بازی های سبک ماجرایی , نقش آفرینی و استراتژیک است که توسط AMPLITUDE Studios طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی سازنده برای پلتفرم PC به بازار عرضه شده است . داستان از آنجا آغاز می شود که صدها جنایتکار به سیاره Auriga فرستاده می شوند . در واقع مجرمان به استعمار این سیاره درآمده بودند و قرار بود آنها به عنوان برده کار کنند . سیاره Auriga دارای منابع بسیاری از جمله آب ، مناطق معتدله، انواع مختلف پوشش گیاهی و مقدار زیادی از فلزات است به همین خاطر آن را سیاره بی پایان می نامیدند همچنین از سیستم دفاعی قدرتمندی برخوردار بود که سایر سیاره ها حت جرات نزدیک شدن به آن را نیز نداشتند . اما ناگهان ورق برگشت و در عرض چند دقیقه , سفینه فضایی حامل زندانیان به چند تکه تبدیل شد و به سرعت در حال سقوط به سمت این سیاره بود . تعدادی از مجزمان زنده می مانند و به تسلیحات نظامی دست پیدا می کنند همین امر باعث می شود تا امنیت سیاره به خطر افتد . وجود 4 شخصیت مختلف با توانایی های منحصر به فرد , استفاده از منابع کمیاب برای کمک به تیم خود و زنده ماندن , کسب توانایی های بیشتر , وجود انواع سلاح ها و تجهیزات متفاوت و رمزگشایی و کشف فن آوری جدید برای صرفه جویی در زندگی تنها بخشی از ویژگی های

 بازی Dungeon of the Endless

است . پیشنهاد می کنم این بازی را از دست ندهید . شما هم اکنون می توانید این بازی زیبا و جذاب را از سرورهای قدرتمند دانلود فارسی دریافت کرده و از بازی لذت ببرید .

 

نام: Dungeon of the Endless
حجم فایل: 318 مگابایت
شرکت سازنده: AMPLITUDE Studios
تاریخ انتشار: 2014
امتیاز استیم: 9
نسخه: 0xdeadc0de
آپدیت: 2021
زبان: انگلیسی
فرمت فایل: exe
پلتفرم: ویندوز
سبک بازی: ماجرایی ، استراتژیک ، نقش آفرینی
امکان استفاده بصورت آنلاین: دارد
منتشر کننده: SEGA
رمز فایل: www.download.ir
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *