دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Dungeon Rushers 1.4.1

بازی Dungeon Rushers یک بازی سبک نقش آفرینی و ماجرایی است که در آن شما باید در یک سیستم بازی به صورت Turn-Based به مبارزه با غول ها مختلفی بپردازید که در سیاه چال ها و غرهای تاریک زیر زمین منتظر شما هستند. بازی Dungeon Rushers در قسمت های مختلفی اداره می شود. تیم خود را آماده کنید، غول های بی دست و پا را غارت کنید، به جنگ ارتش بزرگ جانوران مختلف بروید و با استفاده از طلا به ساخت و تولید ابزارآلات مختلف بپردازید تا از آنها در جنگ علیه دشمنان استفاده کنید. این ابزار به شما کمک می کنند تا محل زندگی غول های مختلف و خشمگین را شناسایی کنید و با استفاده از آنها بتوانید از سد نگاهبانان آن عبور کنید و گنجینه نهان آنها را غارت کنید. در بازی Dungeon Rushers شما می توانید از قهرمانان مختلفی استفاده کنید که هر کدام قدرت های مخحصر به فرد خود را دارند. همچنین با استفاده از طلا و تجربه می توانید مهارت های آنان را افزایش دهید.

سایر توضیحات: گرافیک بازی Dungeon Rushers طوری طراحی شده است که در آن رنگبندی صحنه ها و کاراکترها مورد توجه باشد. این مسئله باعث می شود تا گیمر از بازی بسیار لذت ببرد و صحنه های مختلف بازی او را خسته نکند. بازی Dungeon Rushers به شما امکان می دهد تا تسلط خوبی روی نحوه مدیریت تیم خود داشته باشید تا بتوانید از توانایی های مخفی در هر یک از قهرمانانتان علیه دشمن استفاده کنید. این بازی توسط استودیو بازی سازی Goblinz Studio برای پلتفرم های ویندوز، مک، لینوکس و …. عرضه شده است.

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

بازی Dungeon Rushers جدید

مشخصات بازی Dungeon Rushers :

نام بازی : Dungeon Rushers

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Goblinz Studio

منتشر کننده : Goblinz Studio

سبک بازی : استراتژیک – ماجرایی – نقش آفرینی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

شما از این پس می توانید بازی های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی درخواست دهید

Dungeon Rushers

به روز رسانی :

96/04/06 نسخه جدید اضافه شد
  • 1 replies
    1. اقا امین(amin18) says:

      سلام بهتره لینک دانلود ورژنای قبلی رو پاک کنید چون دیگه کار نمیکنن و وقتی میری توشون مینویسه you need to update game بعد پرتت میکنه بیرون از بازی.

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *