دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Dungeons 2 A Game of Winter

بازی کامپیوتر Dungeons 2 A Game of Winter یکی از بازی های سبک شبیه ساز , استراتژیک و نقش آفرینی است که توسط Realmforge Studios طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی Kalypso Media Digital برای پلتفرم PC به بازار عرضه شده است . جوانان Barthas از سرزمین های Northwatch به دنبال عموی گمشده خود به نام Banjo جستجوی خود را آغاز کرده اند . اما قبل از این ها یک سفر دشوار پیش روست , سفری که در آن ناخواسته یکبار دیگر شیاطین از خواب هزار ساله برخاسته اند . در بسته الحاقی جدیدی که با نام A Game of Winter منتشر شده است , شما کنترل 13 واحد جدید نفرت انگیز از جمله زامبی ها و خون آشام ها را برعهده دارید . گرافیک قابل قبول , ساخت 8 اتاق جدید مانند گورستان و آزمایشگاه , اضافه شدن نقشه های جدید , امکان بازی به صورت مولتی پلیر و موسیقی متن گوشنواز تنها بخشی از ویژگی های منحصر به فرد بازی است . پیشنهاد می کنم این بازی را از دست ندهید . شما هم اکنون می توانید این بازی زیبا و جذاب را از سرورهای قدرتمند دانلود فارسی دریافت کرده و از بازی لذت ببرید .

 

مشخصات بازی Dungeons 2 A Game of Winter :

نام بازی : Dungeons 2 A Game of Winter

نام بازی (فارسی) : سیاهچاله 2 بازی زمستان

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2015

شرکت سازنده : Realmforge Studios

منتشر کننده : Kalypso Media Digital

سبک بازی : شبیه ساز , استراتژیک و نقش آفرینی

رده سنی : +12

نوع فایل : ISO

  • 4 replies
    1. vahabvahab says:

      ببخشید اینجا می پرسم بازی فینال فانتزی V2 رمکی از سایتتون دانلود کردم در هنگام نصب ازم شماره سریال می خواد و از این حرفا

      پاسخ دادن
    2. mohammad says:

      سلام
      اقا این غالب جدیدتون یه مشکلی داره قبلا وقتی میزدی رو بازی ها >کامپیوتر میتونستی تمام بازی های جدید رو که گذاشتین در هر سبکی ببینی الان باید یکی یکی بری سبکای مختلف رو نگا کنی ببینی چی جدید اومده درستش کنین خواهشن
      با تشکر

      پاسخ دادن
      • Hossein Abolhassani says:

        با سلام, دوست عزیز همکاران فنی ما در حال بررسی و بر طرف کردن مشکل خ=های سایت هستند و تا چند روز دیگر تمامی آنها برطرف خواهد شد.
        از همکاری و صبر شما سپاسگذاریم

        پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *