دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر The Dwarf Run

بازی The Dwarf Run در سبک ماجراجویی , نقش آفرینی می باشد که توسط استودیوی مستقل Alexander Mirdzveli ساخته شده و استودیوی مذکور بازی را برای پلتفرم PC منتشر کرده است . بازی Dwarf Run به سبک نقش آفرینی های قدیمی می باشد که تلفیقی از کومبت های turn-based بوده و دارای المان های Point & Click می باشد که با خط داستانی جذاب و گیرای خود توانسته نظر بسیاری از بازیکنان را سمت خود جلب کند .

خلاصه داستان : داستان بازی The Dwarf Run در مورد سفر به معبدهای باستانی توسط یک کوتوله ی جوان به نام Dalain Stonecruncher به همراهی دوستانش می باشد که قدم در یک ماجراجویی بزرگ می گذارند . Dalain , Zenn , Ionor و Barbados خود را برای عجیبترین ماجراجویی ها اماده کرده اند پیوستن به شورشی ها , بررسی توطئه ها , شکست دادن قوی ترین شیاطین , قهرمان Arena شدن و حتی سفر به فضا بخشی از این ماجراجویی آنها می باشد . خط داستانی بازی بسیار جذاب و خنده دار در کنار پیچیدگی های آن می باشد . شما می توانید جنگ های خود را به صورت اتوماتیک و یا دستی کنترل کنید . برای اولین دوربین بازی The Dwarf Run به سه صورت سینماتیک , از بالا به پایین و سوم شخص قابل تنظیم می باشد . اساس گیم پلی بر پایه ی Point & Click در کنار حل پازل های گوناگون می باشد . 15 ساعت گیم پلی در کنار بیش از 100 نوع دشمن مختلف , 140 آیتم گوناگون و تنها یک پایان خاص تنها بخشی از ویژگی های این بازی می باشد .

مشخصات بازی :

نام بازی : The Dwarf Run

نام بازی (فارسی) : فرار کوتوله

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2015

شرکت سازنده : Alexander Mirdzveli

منتشر کننده : Alexander Mirdzveli

سبک بازی : ماجراجویی , نقش آفرینی

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *