دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Dynasty Feud

Dynasty Feud جز آن دسته بازی های مبارزه ای و گروهی است که حداکثر 2-4 پلیر می توانند با یکدیگر به رقابت بپردازند . وجود 40 کاراکتر با توانایی و مهارت های مخصوص به خود این اجازه را به شما می دهد تا رقابتی سخت و نفسگیر را تجربه نمایید . ممکن است تصور کنید که Dynasty Feud همانند بازی های چنین سبکی باشد که تا به امروز نمونه های فراوانی از آن را دیده ایم اما این نسخه با سایر بازی های منتشر شده متفاوت است , برای ساخت این بازی از بازی های بزرگ بسیاری در زمینه های سرعت , نقاط ضعف و قدرت و جنبه های مختلف سرگرمی الهام گرفته شده است .

سایر توضیحات : Dynasty Feud یکی از بازی های سبک اکشن است که توسط کمپانی Kaia Studios طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی سازنده برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . در این بازی شما یک شخصیت را انتخاب نخواهید کرد بلکه مدیریت گروهی 5 نفره در دستان شما قرار خواهد گرفت که باید از مراحل مختلف عبور کرده و حداکثر امتیاز را کسب نمایید . اگر هر شخصیت را از دست بدهید دیگر راهی برای بازگشت وجود نخواهد داشت و باید تا آخر با یک یار کمتر ادامه دهید . یکی از نکات مهم در این بازی , انتخاب کاراکترها است زیرا هر شخصیت دارای یکسری توانایی های خاصی است که تنها با شناخت و احاطه کامل بر روی آنها می توانید تیمی قدرتمند تشکیل دهید .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود بازی کامپیوتر Dynasty Feud

مشخصات بازی Dynasty Feud :

نام بازی : Dynasty Feud

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Kaia Studios

منتشر کننده : Kaia Studios

سبک بازی : اکشن

نوع فایل : RAR

لینک مرتبط : STEAM

Dynasty Feud

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *