دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر EARTHS DAWN نسخه CODEX

سوژه آخرالزمان یکی از جذاب ترین سوژه ها در صنعت تفریح و سرگرمی می باشد ، در سالیان متمادی فیملها و سریال های بسیاری با این سوژه ساخته شده اند . صنعت بازی های رایانه ای نیز در سال های اخیر از این سبک استفاده شایانی برده است ، بازی هایی مانند The last of us به موفقیت این سبک کمک شایانی کرده اند . بازی رایانه ای EARTHS DAWN یکی از همین بازی ها می باشد که در فشای آخرالزمانی طراحی و ساخته شده است . این بازی که برای اولین بار در سال 2015 توسط استودیوی سازنده معرفی شد به سرعت به یکی از محبوب ترین موضوعات در وبسایت های خبری بازی های رایانه ای تبدیل شد ، در ادامه و با انتشار این بازی و منتشر شدن نقدهای مثبت این بازی استودیوی سازنده قول ساخت نسخه بعدی این بازی را به طرفداران این سری داد .

سایر توضیحات : بازی رایانه ای EARTHS DAWN در سال 2016 توسط استودیوی بازی سازی oneoreight ساخته شده است . این بازی یک بازی اکشن در فضای آخرالزمانی می باشد . داستان این بازی در آینده ای دور و در کره زمین در جریان است موجودات فضایی به سیاره زمین حمله کرده اند و قصد نابودی تمام انسان ها را دارند . در همین راستا انسان ها برای دفاع در برابر این موجودات و خطرهای احتمالی یک تیم مخصوص برای مبارزه با این موجودات آموزش می بینند . A.N.T.I نام این تیم می باشد و شما جزوی از این تیم می باشید ، شما دسترسی به تعداد بسیار زیادی از سلاح ها و آپگریدها دارید که با کمک آنها می توانید دشمنانتان را از سر راه بردارید و به نابودی بکشانید .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود بازی کامپیوتر EARTHS DAWN نسخه CODEX

مشخصات بازی EARTHS DAWN :

نام بازی : EARTHS DAWN

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2016

شرکت سازنده : oneoreight

منتشر کننده : oneoreight

سبک بازی : اکشن

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *