دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر EDEN STAR بهمراه تمام آپدیت ها

انسانها همیشه در آرزوی سفرهاس فضایی و حکم رانی به فضا بوده اند در قرن 21 و با پیشرفت روز افزون علک کشور های پیشرفته هر روز به ان امر نزدیک تر می شدند تا اینکه در آینده ای دور سرانجام این رویای دیرینه بشر امکان پدیر شد و اولین سفرهای فضایی انجام شد . با وارد شدن انسان ها به فضا و سفرهایی که هر روز به تعداد و مسافت آنها افزوی می شد انسان ها دریافتند که ما تنها موجودات در این دنیا نمی باشیم انسانها در برخورد با مجودات فضایی دریافتند که آنها نیز همانند انسان ها هم می توانند صلح جو و هم می توانند متخاسم باشند . در همین راستا انسان ها برای حظوری قدرتمند تر شروع به ساخت سفینه ها جنگی و همچنین نیروهای ویژه برای شرایط اظطراری کردند .

سایر توضیحات : بازی رایانه ای EDEN STAR یک بازی سوروایول می باشد که در فضایی علمی تخیلی توسط استودیوی بازی سازی Flix Interactive ساخته شده است . این بازی یکی از رویایی ترین بازی های سبک علمی تخیلی می باشد که بسیاری از افراد در انتظار آن بوده اند . در این بازی شما می توانید ایستگاه فضایی خود را بسازید و از آن محافظت کنید شما می توانید به سایر نقاط کهکشان رفته و با موجودات فضایی آشنا شوید ، موجودات فضایی برخورد های متفاوتی در این بازی دارند تعدادی از آنها صلح جو و تعداد دیگری در کسری از ثانیه شما را خواهند کشت . اگر همیشه از طرفداران سری بازی های Mass Effect بوده اید بازی رایانه ای EDEN STAR را به شما پیشنهاد می کنیم . بازی رایانه ای مذکور هنوز در مرحله تولید به سر می برد و نسخه منتشر شده نسخه نهایی بازی نمی باشد .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

*توجه کنید که حتما فیلم آموزش نصب را با نرم افزار Media player Classic مشاهده نمایید*

دانلود بازی کامپیوتر EDEN STAR بهمراه تمام آپدیت ها

مشخصات بازی EDEN STAR :

نام بازی : EDEN STAR

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2016

شرکت سازنده : Flix Interactive

منتشر کننده : Flix Interactive

سبک بازی : اکشن – ماجراجویی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

EDEN STAR

  • 2 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *