دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Emergency Robot Simulator نسخه DARKSiDERS

سرویس های امنیتی هنوز در حال تلاش برای درک اینکه چگونه تروریست ها موفق به دریافت یک بمب کبالت شده و آن را به مرکز کلان شهرهای پر مشغله منتقل می کنند . طراحی انقلابی بمب ، شهرهای مرفه را به جنگل های بتنی رادیو اکتیو و تیره بدل کرده است . اکثر جمعیت تخلیه شده اند اما هنوز هم در منطقه آلوده تعداد زیادی از مردم حضور دارند که ممکن است کشته شوند . ربات های جست و جوگر برای پیدا کردن بازماندگان کمک می کنند اما برای اکتشاف کل شهر، آنها خیلی سریع شکست خوردند . هنگامی که سطح آلودگی کمی کاهش یافت، ربات های جستجوگر پیشرفته به محدوده مورد نظر فرستاده می شوند .

سایر توضیحات : Emergency Robot Simulator یکی از بازی های سبک اکشن است که توسط کمپانی Joystick Knights طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی سازنده برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . وظیفه ربات ها بررسی منطقه ، اندازه گیری سطح تشعشعات ، خنثی کردن مواد شیمیایی نوآورانه و بازیابی سیگنال GPS است . در این بازی شما مسئول یکی از این روبات ها خواهید بود . در طی بررسی منطقه مشخص شده اگر چیزی کاملا عجیب و غریب پیدا کردید باید دستورالعمل های ارائه شده توسط اپراتورها را دنبال کنید .  ممکن است که شما نیاز به توانایی ربات برای تخریب منطقه و خنثی کردن هواپیماهای بدون سرنشین ناشناس با استفاده از نیروی پالس الکترومغناطیسی را داشته باشید .

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

Emergency Robot Simulator Center

مشخصات بازی Emergency Robot Simulator :

نام بازی : Emergency Robot Simulator

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2018

شرکت سازنده : Joystick Knights

منتشر کننده : Joystick Knights

سبک بازی : اکشن

امکان بازی به صورت آنلاین : ندارد

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

Emergency Robot Simulator

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *