دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Emperor Rise of the Middle Kingdom

بازی های بسیار جذاب استراتژیک نظیر Caesar III و Zeus: Master of Olympus  در دریای مدیترانه اتفاق می افتند و این بار یک بازی با نام Emperor Rise of the Middle Kingdom سفر خود را به شرق انجام می دهد تا از زیبایی های دنیای شرقی و جذابیت های آن تصویری در ذهن جهانیان خلق کند و زیبایی های دیوار بسیار بزرگ چین را به دید همگان بگذارد. در این بازی شما به زمان Xia reign of 2100 B.C می روید و در طول 3 هزار سال به دوران و حکومت های سلسله هایی نظیر Shang, Zhou, Qin, Han, Sui/Tang, و Song خواهید رفت. در این بازی شما در پی پرستش نیز خواهید بود. پرستش خالقی که شما را آفرید و از پرستش اجداد، آیین کنفوسیوس، Daoism و بودیسم نیز خواهید گذشت. همچنین پیشرفت های شهری نیز به شما کمک می کنند تا بتوانید کالاهایی نظیر برنج، چای، پشم و … را به دست بیاورید و زندگی را برای مردمانتان راحت تر کنید. همچنین داد و ستد در این بازی از کیفیت بالایی برخوردار است . علاوه بر اینها، جنگ هایی نیز بین شهر های همسایه صورت خواهد گرفت که شما نیز درگیر آنها خواهید شد.

سایر توضیحات: بازی Emperor Rise of the Middle Kingdom یک بازی بسار جذاب در سبک استراتژیک و شبیه ساز است که در آن شما باید به عنوان رهبر یک گروه در چین باستان به پیشرفت سرزمین و شهرهای خود کمک کنید و نیز به هواخواهی از مردم بپا خیزید. در این بازی از تکنولوژی های جدیدی نسبت به عناوین مشابه استفاده شده است که بازی را برای شما جذاب تر کلوه خواهد داد. بازی Emperor Rise of the Middle Kingdom توسط شرکت بسیار معروف Sierra برای پلتفرم ویندوز تولید شده است و توسط شرکت بازی سازی Activision به بازار عرضه شده است.

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود Emperor Rise of the Middle Kingdom جدید

مشخصات بازی Emperor Rise of the Middle Kingdom :

نام بازی : Emperor Rise of the Middle Kingdom

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2002

شرکت سازنده : Sierra

منتشر کننده : Activision

سبک بازی : شبیه ساز – استراتژیک – نقش آفرینی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : GoG

شما از این پس می توانید بازی های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی درخواست دهید

Emperor Rise of the Middle Kingdom

  • 3 replies
    1. Amir says:

      دوست عزیز این بازی cd key میخواد! به جای اینکه هشتاد تا فایل فروشگاه و تلگرام رو بریزید روش یه فایل سی دی کی بذارید!

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *