دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Enclave

بازی Enclave در سبک نقش آفرینی می باشد که توسط استودیوی مستقل Starbreeze ساخته شده و استودیوی Topware Interactive این بازی را برای PC در سال 2002 منتشر کرده است . تجربه ای جدید از اتموسفر قرون وسطا داشته باشید . رو به جلو رفته و وارد دنیایی جدید شوید . مردمان روشنایی و تاریکی از طریق شکافی که میلیون ها سال پیش در روی کره زمین تشکیل شده بود از هم جدا شده بودند .

خلاصه داستان : مردمان تاریکی در سرزمینی به نام Enclave زندگی می کنند که توسط سرزمین های تاریک احاطه شده است و به اسم Outlands شناخته می شوند . پس از سال ها شکاف موجود شروع به بسته شدن کرده است . حال فقط مهم زمان است که مردمان تاریکی و روشنایی یک نبرد بی سابقه و بی رحمانه ای را با یکدیگر آغاز کنند . به یاد داشته باشید زمانی که طوفان آغاز می شود برای بسیاری از افراد بهتر است که از مسیر آن به دور باشند ولی برخی نیاز است تا در این مسیر بوده و مانع آن شوند . گیم پلی بازی Enclave بسیار هیجان انگیز و نفس گیر بوده و دارای گرافیک 3D با آخرین تکنولوژی سایه زنی می باشد دو خط داستانی کاملا مجزا برای دو گروه روشنایی و تاریکی وجود داشته و هرکدام از آنها شامل 25 مرحله ی نفس گیر است . 12 کارکتر متفاوت در کلاس های مختلف و 5 نوع Boss از دیگر تفاوت های این بازی هیجان انگیز می باشد .

مشخصات بازی :

نام بازی : Enclave

نام بازی (فارسی) : محاصره

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2015

شرکت سازنده : Starbreeze

منتشر کننده : Topware Interactive

سبک بازی : نقش آفرینی

حجم فایل : 1.3 گیگابایت

نوع فایل : exe

لینک مرتبط : Steam

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *