دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Epic Manager نسخه PLAZA

نقش آفرینی یکی از محبوب ترین سبک ها در دنیای بازی های رایانه ای می باشد ، همان طور که از نام این سبک نیز مشخص می باشد ، در این سبک شما هر کاری که علاقه دارید می توانید انجام دهید . آیا تا به حال فکر کرده اید که اگر در نقش یک جادوگر قرار می گرفتید چه می کردید ؟ اگر یک فضانورد بودید چه می کردید ؟ سبک نقش آفرینی به شما این اجازه را خواهد داد که در نقش های مختلف قرار بگیرید و به عنوان قهرمان و یا ضد قهرمان به نابودی دشمنانتان بپردازید . استودیوی بازی سازی bethesda با انتشار سری Elder Scroll به این سبک کمک شایانی کرده است و این سبک را به جایگاه امروزی خود رسانده است . استودیوی بازی سازی ManaVoid Entertainment Inc یکی از همین استودیوها می باشد که با انتشار بازی های خود در سبک نقش آفرینی به این سبک کمک شایانی کرده است .

سایر توضیحات : بازی رایانه ای Epic Manager ترکیبی از بازی های مدیریت ورزشی و بازی های کلاسیک سبک نقش آفرینی می باشد . این بازی جذاب که در سال 2016 توسط استودیوی بازی سازی ManaVoid Entertainment Inc ساخته شده است ، ترکیبی از سبک مدیریت ، استراتژی ، شبیه ساز و نقش آفرینی می باشد که این ترکیب باعث بوجود آمدن یک گیم پلی بسیار جذاب و گیرا شده است . بازی رایانه ای Epic Manager در تاریخ 12 دسامبر 2016 ساخته شده و برای سیستم عامل ویندوز منتشر شده ، همچنین این بازی موفق به کسب نمره 70% از وب سایت استیم شده است .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود بازی کامپیوتر Epic Manager نسخه PLAZA

مشخصات بازی Epic Manager :

نام بازی : Epic Manager

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2010

شرکت سازنده : ManaVoid Entertainment Inc

منتشر کننده : ManaVoid Entertainment Inc

سبک بازی : شبیه ساز – استراتژی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

Epic Manager

  • 2 replies
    1. محمدرضا says:

      با سلام ..

      قبل از هر چیز واقعا از سایت خوبتون ممنونم که تمام بازی ها رو کاملا پس از انتشار برای دانلود قرار میدید.

      سوال من درباره ی این بازی نیست بلکه میخوام بدونم که اگه نسخه Blackbox یک بازی رو دانلود کنی و بعد ببینی که تمام اپدیت هاش نسخه Codex میاد .
      ایا با دانلود کردن Dlc ها و update های نسخه Codex یک بازی میشه اونا رو روی نسخه Blackbox ریخت و اجراشون کرد؟

      با تشکر فراوان.

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *