دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Europa Universalis IV Mandate of Heaven نسخه CODEX

در حالی که اروپا به آرامی خود را از یک دوره تاریک بیرون می کشد , شرق همچنان با قدرت به درخش خود در عرصه های مختلف ادامه می هد . تاج و تخت مینگ بر روی تمدنی هزاران ساله بنا شده است , تمدنی که خود را مدیون جنگ سالاران ژاپنی می داند . خدایان , آسیا را از ثروت و فرهنگ متبرک کرده اند . آیا شما شایسته به دست گرفتن قدرت در چنین مکانی خواهید بود ؟ Mandate of Heaven جدیدترین بسته الحاقی برای بازی موفق  Europa Universalis IV می باشد , پرفروش ترین بازی تاریخی و استراتژیک کمپانی Paradox . در In Europa Universalis IV سرنوشت هزاران شهر در دستان شما قرار دارد . شهرها سعی دارند تا خود را از زندگی های سنتی جدا کرده و به تمدن های مدرن قدم گذارند . آینده تک تک مردمان شهر نیز به شما وابسته است و به سادگی نمی توانید یک ملت را رهبری کنید مگر آنکه نیازهای اولیه و اساسی آنها را تامین نمایید تا در صورت نیاز , آنها نیز شما را حمایت کنند .

سایر توضیحات : Europa Universalis IV Mandate of Heaven یکی از بازی های سبک استراتژیک و شبیه ساز است که توسط کمپانی Paradox Development Studio طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی Paradox Interactive برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . در نسخه های پیشین , داستان های جذاب بسیاری روایت شده است و در Mandate of Heaven نیز شاهد تجربه نبردهای حماسی جدید در قالب اضافه شدن عمق بیشتری به بازی استراتژیک و قدرت های بزرگ شرق آسیا و اضافه کردن یک سیستم جدید برای اهداف کوتاه مدت تر خواهیم بود . نمایش قرون تاریخی و دوره های طلایی , بدست آوردن پاداش و قدرت های جدید برای کشور خود , مکانیک های جدید برای مینگ چین از جمله احکام امپریال و اصلاحات شاهنشاهی برای تقویت تاج و تخت اژدها , اجبار همسایگان برای ادای احترام به امپراتوری چینی , تجمع جنگ سالاران مانچو در اطراف تاج و تخت و اقدامات دیپلماتیک مشترک تنها بخشی از ویژگی های منحصر به فرد این بسته الحاقی بشمار می آید .

ویژگی های نسخه Europa Universalis IV Update v1.20 incl DLC :

– Europa Universalis IV: Mandate of Heaven

– Europa Universalis IV: Mandate of Heaven Content Pack

* برای اجرای این نسخه نیاز به نسخه Europa Universalis IV: Rights of Man-CODEX می باشد *

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود بازی کامپیوتر Europa Universalis IV Mandate of Heaven

مشخصات بازی Europa Universalis IV Mandate of Heaven :

نام بازی : Europa Universalis IV Mandate of Heaven

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Paradox Development Studio

منتشر کننده : Paradox Interactive

سبک بازی : استراتژیک و شبیه ساز

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

Europa Universalis IV Mandate of Heaven

  • 2 replies
    1. امیرحسین says:

      سلام و خسته نباشید
      بسیار عالی
      لطفا از این پس dlc های این بازی و بازی های دیگه رو به غیر از پک کامل خودش رو هم مثل این قرار بدید که مجبور نشیم کل بازی رو با تمام dlc ها دوباره دانلود کنیم.
      خیلی ممنون از زحمات شما

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *