دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر EXON The Impossible Challenge نسخه TiNYiSO

EXON The Impossible Challenge یک بازی مخفی گرایی سریع است برای کسانی که جرات رویارویی با غیر ممکن را دارند ! نگذارید آن ها شما را بگیرند ، به طور مخفیانه از پشت سر محافظین عبور کنید و به اهدافتان برسید ، اما مراقب باشید اگر ان ها شما را ببینند کارتان تمام است .ایا آماده اید ؟ این بازی برای هر فردی طراحی نشده است ، چالش غیر ممکن خودش همه چیز را توضیح می دهد ، اگر بازی بیش از حد برایتان سخت است می توانید به جای حالت غیر ممکن چالش های خیلی سخت را امتحان کنید . بخش های جدیدی با نام های No Timer  و No Timer Plus در آخرین نسخه بازی اضافه شده اند . اما هدف شما در این بازی چیست ؟ شما به عنوان یک مامور مخفی ایفای نقش می کنید که سعی دارد یک گروه تروریستی را متوقف کند. اهداف کلی شما این است که در سخت ترین شرایط بدون جلب توجه از میان موانع و محافظین عبور کنید ، ساده به نظر می رسد ؟ خواهیم دید ! همان طور که گفته شد بازی دارای درجه سختی غیر ممکن و درجه سختی خیلی سخت است . مکانیزمی که برای بازی طراحی شده است به شما اجازه می دهد مخفی گرایی کنید ، قایم شوید یا حتی دشمنان را به طور مخفی از بین ببرید . این بازی مراحلی متنوع پیشنهاد می کند که پر هستند از دشمنان و موانعی چالش برانگیز .

سایر توضیحات : حتی انتظار این قدر هیجان را هم نخواهید داشت ،  بازی EXON The Impossible Challenge یک گیم پلی مخفی گرایی را با سرعتی بسیار زیاد پیاده سازی کرده است ، گرافیک این بازی بسیار ساده است اما هیجانی که به دلیل مخفی گرایی و سرعت بالا به شما القا می شود بسیار بالا خواهد بود . در راستای ایجاد تنوع و ارائه گیم پلی بیش تر سازنده ی بازی مراحل متنوعی را با دشمنان بسیار زیاد برای شما طراحی کرده است .طراحی این بازی بسیار جالب است و دویدن در آن احساس خیلی خوبی دارد ، شما می توانید مخفی گرایی کنید  یا حتی با دشمنان مبارزه کنید .این بازی می تواند مدت ها شما  را سرگرم کند .

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*
*دقت کنید که این بازی روی سیستم های 64 بیتی قابل اجراست*
*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*
*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

دانلود بازی مخفی گرایی اکشن کامپیوتر EXON The Impossible Challenge جدید

مشخصات بازی   EXON The Impossible Challenge:

نام بازی : EXON The Impossible Challenge

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Simple Interactive Games

منتشر کننده : Simple Interactive Games

سبک بازی :اکشن

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : steam

EXON The Impossible Challenge

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *