دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Factory Engineer 1.0.2 – PC

جذابیت همراه با ایده های جدید مفهومی است که بازی های بسیار کمی در بازار امروز به آن دست پی دا می کنند. زمانیکه بازی های کلیشه ای دیگر جایی در قلب گیمرها ندارند بدون شک عرضه یک بازی بسیار خوب می تواند توجه بسیاری از گیمرها را به خود جلب کند. در این پست قصد داریم تا یک بازی بسیار جذاب و ابتکاری به نام Factory Engineer را به شما معرفی کنیم. بازی Factory Engineer به صورت یک الگوریتم فعالیت می کند که دارای 7 مرحله است: 1- محصولات را آماده کنید. 2- پول دریافت کنید. 3- تکنولوژی های جدیدتر را یاد بگیرید. 4- محصولا متنوع تری بسازید. 5- پول بیشتری دریافت کنید. 6- کارخانه خود را گسترش دهید. 7- به قدم اول برگردید. بازی Factory Engineer بدون شک مهندس درونی شما را کشف خواهد کرد چرا که با استفاده از ابزار مختلف شما می توانید ایده های خود را گسترش دهید. جالب اینجاست که شما در اول بازی کار خود را با مواد خام بسیار اندکی شروع می کنید و کم کم به سمت ساخت کالای پیچیده تر می روید. در این مسیر می توانید از 20 نوع ماشین مختلف کمک بگیرید تا بتوانید بیش از 70 نوع کالای مختلف را تولید کنید.

سایر توضیحات: حجم کم بازی Factory Engineer در نگاه اول بسیار گمراه کننده است اما این بازی مخصوص کسانی است که قصد دارند تا در مواقع استراحت نیز خود را به چالش بکشند. بررسی نبض بازار برای تولید کالاهای مصرفی نیز از جذابیت های این بازی بطوریکه تقاضای بازار روی تولید شما تاثیر خواهد گذاشت. بازی Factory Engineer توسط استودیو بازی سازی Mind Leak برای پلتفرم ویندوز، مک و لینکوس عرضه شده است.

دانلود Factory Engineer جدید

مشخصات بازی Factory Engineer :

نام بازی : Factory Engineer

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Mind Leak

منتشر کننده : Mind Leak

سبک بازی : استراتژیک – شبیه ساز

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

Factory Engineer

به روز رسانی :

1396/12/06 نسخه جدید اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *