دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Flockers

بازی کامپیوتر Flockers یکی از بازی های سبک اکشن و استراتژیک است که توسط Team17 Digital Ltd طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی سازنده برای پلتفرم PC به بازار عرضه شده است . بیش از 20 سال گوسفندان در قلعه ای زندانی شده بودند و در نهایت تصمیم می گیرند با تمامی خطرات که آنها را تهدید می کند راه فراری از این قلعه پیدا کنند . گله باید راه خود را از میان تله های مخفی و ماشین آلات کشنده ای که در برابر آنها قرار دارد پیدا کند . در اصل بازی دارای سبکی کلاسیک به همراه پازل ها و معماهایی جذاب است که پلیر را در طول بازی همراه کرده و او را به چالش می کشد . پلیر برای گذشت از هر مانع , باید استراتژی مخصوص به خود را اعمال کند تا با کمترین تلفات روبرو شود . هرچه تعداد گوسفندانی که به مقصد می رسند بیشتر باشد , پاداش شما بیشتر خواهد بود . پیشنهاد می کنم این بازی را از دست ندهید . وجود بیش از 60 معما و پازل , گرافیک خیره کننده و موسیقی متن جذاب , طراحی مراحل مختلف و امکان اشتراک گذاری , ثبت رکوردها و رقابت با سایر دوستانتان و کسب ستاره بر اساس بهترین عملکرد تنها بخشی از ویژگی های منحصر به فرد بازی است . شما هم اکنون می توانید این بازی زیبا و جذاب را از سرورهای قدرتمند دانلود فارسی دریافت کرده و از بازی لذت ببرید .

 

مشخصات بازی Flockers :

نام بازی : Flockers

نام بازی (فارسی) : نجات گوسفندان

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : ۲۰۱۴

شرکت سازنده : Team17 Digital Ltd

منتشر کننده : Team17 Digital Ltd

سبک بازی : اکشن و استراتژیک

نوع فایل : ISO

 

تصاویری از محیط بازی Flockers

Flockers.1.www.Download.ir Flockers.2.www.Download.ir Flockers.3.www.Download.ir Flockers.4.www.Download.ir Flockers.5.www.Download.ir

 

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows XP or Later
Processor: Dual Core CPU or faster
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Intel HD4000, Radeon HD 6450 (512MB) or NVIDIA GeForce 8800GTS (640MB)
Network: Broadband Internet connection
Hard Drive: 6 GB available space
Sound Card: Windows Compatible Card
Additional Notes: Note: In some instances, systems may require model specific drivers. If your system manufacturers no longer support hardware under this category, it may not be possible to run this title. Should this be the case, we are unable to assist you and recommend that you pursue support from your respective system manufacturer. This issue is most common in laptops and is prevalent with select products from most leading manufacturers.

 

دانلود بازی کامپیوتر Flockers با لینک مستقیم از سایت دانلود فارسی

  • 2 replies
    1. error says:

      zaheran passworde bazie Flocker va Battle Academy 2 www.download.ir nis mishe lotf konid begid passwordesh chie chon man dl kardam moghe extract error mide

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *