دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Football Blitz

فوتبال یکی از محبوب ترین رشته های ورزشی در جهان می باشد که روزانه میلیون ها نفر این ورزش را به عنوان سرگرمی و یا به طور حرفه ای انجام می دهند و میلیون ها نفر به تماشای این ورزش پرهیجان می پردازند و همین موضوع باعث شده است تا این ورزش به یکی از پول سازترین رشته های ورزشی در سرتاسر جهان بدل شود . حال تصور کنید که قوانین فوتبال در دنیای واقعی وجود ندارد و شما باید با یکسری از قوانین جدید که خود به نوعی بی قانونی است در میدان مسابقه به رقابت با سایر حریفان بپردازید و با کسب بیشترین امتیاز به مرحله نهایی راه یابید .

سایر توضیحات : Football Blitz یکی از بازی های سبک اکشن و ورزشی است که توسط کمپانی Applava طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی سازنده برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . بازی این اجازه را به شما می دهد تا بازی را در حالت های مختلف و به صورت تکنفره و یا به همراه سایر دوستانتان تجربه کنید . کمپانی سازنده پیشنهاد می کند تا بازی را با استفاده از کنترلرها امتحان کنید . Quick Match , Crazy , Tournament , Challenge و Assault حالت های مختلف بازی هستند که هرکدام دارای ویژگی منحصر به فردی بوده و امتیاز گیری در آنها بسیار دشوار است .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود بازی کامپیوتر Football Blitz

مشخصات بازی Football Blitz :

نام بازی : Football Blitz

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2016

شرکت سازنده : Applava

منتشر کننده : Applava

سبک بازی : اکشن و ورزشی

نوع فایل : RAR

لینک مرتبط : STEAM

Football Blitz

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *