دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Football Tactics نسخه Early Access

در سال های گذشته بازی های شبیه ساز بسیاری ساخته شده اند که به شما این امکان را می دهند که دست به هرکاری بزنید . شما می توانید پیتزا فروش ، راننده کامیون ، مزرعه دار ، خلیان ، فضا نورد ، جراح و حتی یک تکه سنگ شوید ! امروزه هیچ محدودیتی در این سبک موجود نمی باشد اما تاکنون هیچ بازی ساخته نشده است که در آن شما بتوانید کلاب فوتبال خود را راه اندازی کنید و به مدیریت آن بپردازید . البته بازی های شبیه ساز فوتبال بسیاری در بازار موجود می باشند اما سختی این بازی ها در کنار پیچیدگی آنها و تمرکز بیشتر بر جنبه گیم پلی فوتبال آن بازی ها باعث شده است که از جنبه شبیه ساز و مدیریت این بازی ها کاسته شود .

سایر توضیحات : بازی رایانه ای Football Tactics یک بازی شبیه ساز می باشد که در سال 2015 توسط استودیوی بازی سازی Creoteam ساخته شده است . بازی فوق یک بازی شبیه ساز بسیار خاص می باشد در این بازی شما مدیریت تیم فوتبالی را برعهده خواهید گرفت که هیچ کس حاظر به مربی گری و مدیریت آن نمی باشد و در پایان فصل شما این تیم را به اوج خواهید رساند و تبدیل به بزرگترین تیم فوتبال جهان خواهید کرد . در ابتدای این بازی شما یک تیم ورشکسته می باشید که در یک زمین محلی بازی می کنید اما پس از گذشت چند ماه از وارد شدن شما به این تیم و همچنین درصورت مدیریت درست شاهد خواهید بود که تیمتان دارای یک ورزشگاه 80000 نفری و فوق مدرن خواهد بود .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

*این بازی بصورت Early Access منتشر شده است و ممکن است باگ هایی در هنگام اجرا شدن و در طول بازی بهمراه داشته باشد*

دانلود بازی کامپیوتر Football Tactics نسخه Early Access

مشخصات بازی Shiness The Lightning Kingdom :

نام بازی : Shiness The Lightning Kingdom

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Enigami

منتشر کننده : Enigami

سبک بازی : اکشن – ماجراجویی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

Football Tactics

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *