دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر FortressCraft Evolved Complete Brain Pack نسخه PLAZA

بازی FortressCraft Evolved در سبک ماجراجویی , نقش آفرینی , شبیه ساز , استراتژیک می باشد که توسط استودیوی مستقل ProjectorGames ساخته شده و استودیوی Digital Tribe این بازی را برای پلتفرم PC منتشر کرده است . نسخه اوریجینال FortressCraft یکی از بهترین فروش های بازی مستقل در تمام زمان ها را برای خود به ثبت رساند . ترکیبی بی نظیر از مناظر , برج های دفاعی , ساخت و ساز , حمل نقل , اکتشاف و مبارزه .

خلاصه داستان : FortressCraft Evolved یک مود منحصر به فرد و پیشرفته از نسخه اورجینال می باشد که بازیکنان در آن به سرزمین های بیگانگان رفته و تمام چیزهایی که سر راهشان قرار می گیرد را نابود می کنند . یک HoloBase پیشرفته در اختیار بازیکنان قرار می گیرد که این امکان را به آنها می هد تا به دقت کارخانه های خود را زیر نظر داشته و از آن در مقابل حملات بی شمار بیگانگان توسط موشک و تجهیزات دیگر دفاع کنند . برای زنده ماندن باید سیستم های قدرت جدیدی را بهبود ببخشید . از سیستم های انرژی خورشیدی گرفته تا جت های توربینی . ماده ی اصلی که باعث پیشرفت شما در تمام زمینه ها می باشد Ore می باشد . شما می توانید با قدرتمند کرد پایگاه خود وارد بخشی دیگر از بازی شده و چالش های دیگری را مشاهده کنید . گیم پلی و گرافیک FortressCraft Evolved به گونه ای می باشد که شما می توانید تجربه ی انجام بازی را بر روی هر سیستمی با هر کیفیت داشته باشید . یکی از ویژگی های جالبی که در این نسخه از بازی وجود دارد وجود مودهای خلاقانه می باشد که این امکان را می دهد تا محیط ها و تمام المان ها را با تصور و فکر خود ساخته و حتی از جزئیاتی در دل بازی خود استفاده کنید که شاید یک بار هم به چشم نیاییند .

Evolved Complete Brain Pack مستقل بوده و دارای Patch 20 و DLC های زیر می باشد :

– FortressCraft Evolved Multiplayer
– FortressCraft Evolved Dapper Indie Supporters Pack
– FortressCraft Evolved: Skin Pack #1
– FortressCraft Evolved: Frozen Factory Expansion
– FortressCraft Evolved: Skin Pack #2

مشخصات بازی :

نام بازی : FortressCraft Evolved

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2015

شرکت سازنده : ProjectorGames

منتشر کننده :Digital Tribe

سبک بازی : ماجراجویی , نقش آفرینی , شبیه ساز , استراتژیک

حجم فایل : 1.1 گیگابایت

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *