دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Gemini Rue

بازی Gemini Rue در سبک ماجراجویی می باشد که توسط استودیوی مستقل Joshua Neurnberger ساخته شده و استودیوی Wadjet Eye Games این بازی را برای پلتفرم PC منتشر کرده است . جهانی را کشف کنید که زندگی در ان ارزان است . هویت ها به صورت خریدار و فروشنده است . تلاش برای رستگاری ممکن است هویت یک کهکشان را غییر دهد .

خلاصه داستان : Azriel Odin یک قاتل قدیمی به تازگی به سیاره ی بارانی Barracus آمده است . زمانی که همه چیز به طور ناگهانی به سمت تباهی می رود او از گروه خلافکار سابق خود تقاضای کمک می کند . در همین حال در کل کهکشان مردی که Delta-Six نامیده می شود در بیمارستان به هوش می آید در حالی که حافظه ی خود را از دست داده است . نمی داند که باید به چه کسی اعتماد کرده و چه کاری انجام دهد . او ترجیح می دهد تا قبل از آنکه کل حافظه ی خود را از دست دهد فرار کند . سرنوشت هر دو کارکتر این داستان را به یکدیگر مرتبط ساخته است . از ویژگی های بازی Gemini Rue می توان به 60 زمینه مختلف که در آنها حضور دارید اشاره کرد . اتموسفر بازی بسیار جذاب بوده و شبیه به فیلم های هالیوودی می باشد . شما می توانید کنترل هر دو کارکتر Azriel و یا Delta-Six را در دست بگیرید . یک سیستم نوع آورانه ای در بازی گنجانده شده که با رموز داخل بازی بسیار خلاقانه کار شده است .

مشخصات بازی :

نام بازی : Gemini Rue

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2011

شرکت سازنده : Joshua Neurnberger

منتشر کننده : Wadjet Eye Games

سبک بازی : ماجراجویی

حجم فایل : 510 مگابایت

نوع فایل : exe

لینک مرتبط : Steam

  • 2 replies
    1. پانیذ says:

      سلام
      بازی عالی ایه
      فقط لطفا یه راهنمایی کنید بهم
      من تو مرحله ای که میخوان به سقف اون ساختمونه برن گیر کردم و نمیدونم چیکار کنم
      کی اون مرحله رو رفته؟
      لطفا به من هم بگین
      باتشکر

      پاسخ دادن
    2. حسن رویدل says:

      عالی بود داداش این بازی خوب بود من تا مرحله5رفتم ولی کمی سخته داادااش راهنمایی کنید

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *