دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Genetic Disaster

 Genetic Disaster یک بازی چند نفره محلی به صورت Co op است که کاراکتر ها و سلاح هایی خنده آور دارد و می تواند با ایجاد مراحل به صورت تصادفی یک گیم پلی جالب را برای بازیکنان به وجود بیاورد (تا سقف چهار نفر) به طوری که شما می توانید به طور نامحدود از این بازی زیبا در کنار دوستان لذت ببرید .می توانید تنها بازی کنید یا سه نفر از دوستان را به یک گیم پلی مهیج دعوت کنید .هر یک از ده مرحله به صورت تصادفی ایجاد می شوند ، ازدحام گسترده ای از دشمنان در انتظار شما هستند باید در این راه از دوستانتان کمک بگیرید.قهرمانتان را در هر مرحله ارتقاء دهید تا بتوانید شیوه ی گیم پلی منحصر به خودتان را ایجاد کنید یا آن را با شیوه ی بازی کردن دوستانتان ترکیب کنید ، به یک Tank نیاز دارید یا یک Berserker ؟ انتخاب با شما است !

سایر توضیحات : گیم پلی بازی Genetic Disaster با توجه به تعداد بازیکنان انطباق پیدا می کند . مراحل این بازی به صورت رویه ای (تصادفی) ایجاد می شوند . کاراکتر ها و پس زمینه های این بازی با دست نقاشی شده اند و جذابیت منحصربفردی دارند . بیش از 65 سلاح قدرتمند و دیوانه وار در انتظار شما است .چهار کاراکتر متفاوت در این بازی وجود دارد که هر یک توانایی های مخصوص به خودشان را دارند . کنترل این بازی به طور اختصاصی برای کیبورد + موس و دسته طراحی شده است .شما باید مراقب باشید تا به دوستانتان شلیک نکنید در حالی که سعی دارید از راه های مختلف با یکدیگر همکاری کنید .

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*
*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*
*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

دانلود بازی اکشن چند نفره کامپیوتر Genetic Disaster جدید

مشخصات بازی   Genetic Disaster:

نام بازی : Genetic Disaster

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Team8 Studio

منتشر کننده : Team8 Studio

سبک بازی :اکشن ، Local Co op

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : steam

Genetic Disaster

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *