دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Gevaudan

موجودی به نام Gévaudan … هیولایی که در قرن 18 مشاهده شد و در همان زمان جان انسان های بیگناه بسیاری را گرفت . طبق شابعات مطرح شده , حدود 100 نفر در یکی از مناظق فرانسه جان خود را از دست داده اند . چه چیزی در پشت افسانه هیولای گوئودان پنهان است ؟  یک حیوان وحشی ، مجازات الهی یا قاتل سریالی …فرضیه های بسیاری مطرح است . در این بازی شما به عنوان یک شکارچی هیولا به ایفای نقش می پردازید , کسی که باید از تمام حواس خود بهره ببرد . آیا شما می توانید گوئودان را زنده به دام بیندازید ؟ GEVAUDAN یکی از بازی های اول شخص ترسناک است که تمام وجود شما را در وحشتی مرگبار غرق می کند .

سایر توضیحات : Gevaudan یکی از بازی های سبک ماجرایی است که توسط کمپانی Nicolas Bernard طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی Microids Indie برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . دیگر فرصتی برای فکر کردن در برابر دشمنان وجود ندارد و به زودی اعصاب شما تحت آزمونی بزرگ قرار خواهند گرفت . قبل از اینکه حیوانات موجود در جنگل رد شما را بگیرند و شما را پیدا کنند , از این مکان مخوف خارج شوید . تکرار اشتباهات , مرگ را به شما نزدیک می کند . شما تنها می توانید به غریزه خود تکیه کرده و فقط به انتهای جنگل فکر کنید . بازی این امکان را به شما می دهد تا به کشف یک افسانه 250 ساله بپردازید .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود بازی کامپیوتر Gevaudan

مشخصات بازی Gevaudan :

نام بازی : Gevaudan

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Nicolas Bernard

منتشر کننده : Microids Indie

سبک بازی : ماجرایی

نوع فایل : RAR

لینک مرتبط : STEAM

Gevaudan

  • 3 replies
    1. امیرحسین لطفی says:

      داداش جان مادرتون خودتون بازی رو امتحان کنید با ولی بدبختی دانلودش کردم و کیفیتش بالاست و یکم هنگه امتحان کنید با چه دکمه ای میاد بیرون و لیست میاد خواهش میکنم توروخدا

      پاسخ دادن
    2. امیرحسین لطفی says:

      سلام داداش سایتتون بهترینه من گرافیکم یکم پایینه بازی هنگ داره دکمه ای که بره تو لیست و منم برم تو ستینگ کیفیتشو درست کنم چیه؟لطفا جواب بدید

      پاسخ دادن
      • Saeed Safaee says:

        سلام دیدگاهتون رو تایید میکنم تا اگر کسی به این مشکل برخورده بود کمکتون کنه .

        پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *