دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Ghost of a Tale – PC تمام نسخه ها + آخرین آپدیت

Ghost of a Tale یک بازی اکشنِ نقش آفرینی است که در ان شما به عنوان Tilo  یک موش موسیقی دان ایفای نقش می کنید  ، با استفاده از مخفی گرایی و زیرکی شما قادر خواهید بود  راز های Dwindling Heights راکشف کنید ودر خطرات آن پیشروی کنید ، این بازی نقش آفرینی اکشن در دنیای قرون وسطی قرار دارد ، دنیای این بازی تنها شامل حیوانات می شود  ، و تاکید زیادی بر درگیر شدن شما با داستان و ماجراجویی دارد ، این بازی به خوبی عناصر مخفی گرایی ، تغیر چهره ، تعامل با دوستان و دشمنان و ماموریت ها را رعایت کرده است دنیای شگفت انگیز Ghost of a Tale را کاوش کنید تا به راز های آن پی ببرید و با خطرات آن دست و پنجه نرم کنید !

سایر توضیحات : در اینبازی نقش افرینی اکشن شما به عنوان Tilo در Dwindling Heights ماجراجویی می کنید و با خطرات مواجه می شوید ،Tilo مبارز خوبی نیست ، بنابر این وقتی با دشمنانی دوبرابر سایز خود روبرو می شوید ، مخفی گرایی و چابکی ببهترین دوستان شما خواهند بود ، با کاراکتر های مختلف تعامل داشته باشید و هیچ سرنخی را برای یافتن معشوق خود Merra از دست ندهید ، این بازی توسط تیمی مستقل طراحی شده است (SeithCG) گرچه تیم سازنده تیمی بسیار کوچک است اما آن ها تمام سعی خود را به کار گرفته اند تا تجربه ای لذت بخش و شگفت انگیز را برای شما پدید بیاورند ، شما دنیایی زیبا با صداگذاری مناسب و کاراکتر های متنوع را مشاهده خواهید کرد ، این بازی یک ماجراجویی شگفت انگیز و مهیج  را با سبک مخفی گرایی ترکیب می کند تا یک گیمپلی منحصر بفرد را برای شما پیاده سازی کند ، قطعا این بازی می تواند تجربه ای جدید باشد .جالب است بدانید که این بازی بازخورد های فوقالعاده مثبتی داشته است پس این بازی زیبا را از دست ندهید .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*
*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

دانلود بازی Ghost of a Tale جدید

مشخصات بازی Ghost of a Tale:

نام بازی : Ghost of a Tale

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2016

شرکت سازنده : SeithCG

منتشر کننده : SeithCG

سبک بازی :اکشن ، ماجرایی ،نقش آفرینی ، مستقل

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : steam

Ghost of a Tale

به روز رسانی :

1397/07/08 v7.43 نسخه SiMPLEX اضافه شد.
  • 4 replies
      • محمد says:

        با سلام و تشکر،
        فایل rld-ghofat639.iso را با نرم افزار ultraiso یا daemon tools اجرا کنید و با اجرای فایل setup.exe بازی را نصب کنید.
        پس از نصب بازی، فایل های داخل پوشه Reloaded را در پوشه ای که بازی داخلش نصب شده کپی و جایگزین ( Replace ) کنید.

        پاسخ دادن
    1. amir says:

      سلام و خسته نباشید میخواستم بگم زمانی که بازی رو باز میکنم و start new game رو میزنم بعد چند ثانیه crash میکنه و هیچ اروری هم نمیده. چیکار باید کنم لطفا جواب بدید. تشکر

      پاسخ دادن
      • محمد اشرفپور says:

        با سلام و تشکر،
        راهنمای نصب رو مطالعه کنید .
        قبل از اکسترکت و نصب بازی باید آنتی ویروس و فایروال رو کامل غیرفعال کنید تا فایل های مربوط به کرک رو پاک نکنن .

        پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *