دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Goat Simulator GOATY Edition نسخه PROPHET

Goat Simulator GOATY Edition آخرین تکنولوژی استفاده شده در صنعت شبیه سازی است که سعی دارد تا تجربه بهترین بازی شبیه ساز بز را برای شما به ارمغان بیاورد. دیگر نیاز نیست تا رویاهای خود را ورق بزنید تا خواب و رویای بازی در نقش بز را با حسرت نگاه کنید، بلکه با استفاده از بازی Goat Simulator GOATY Edition می توانید در این نقش فرو بروید و تمام کارهایی که یک بز می کند را انجام دهید! هدف این بازی تنها ویرانی است! در این بازی شما باید در نقش یک بز تا می توانید خرابی به بار بیاورید و هر چه می توانید در خرابی شهر خود بکوشید! البته گفتنیست که خرابی به معنای واقعی مد نظر این بازی است و هر چه میزان خرابی بیشتر باشد بدون شک امتیاز بیشتری کسب می کنید. می توان این بازی را با یک بازی اسکیت مقایسه کرد که در آن اسکیتی در کار نیست اما می توان خرابی پرش در یک پنجره را با اسکیت مقایسه کرد. این بازی تنها برای لذت بردن شما طراحی شده و هدف خاصی را دنبال نمی کند بلکه قصد دارد تا دقایقی را با سوژه های خاص به شما هدیه کند.

سایر توضیحات: بازی Goat Simulator GOATY Edition یک بازی بسیار جذاب و سرگرم کننده در سبک شبیه ساز است که در آن شما در نقش یک بز هستید. به گفته سازندگان این بازی، Goat Simulator GOATY Edition ارزش خریدن ندارد و شما می توانید پول خود را در جاهای دیگری خرج کنید اما اگر آنقدر پولدار شدید که از آن خسته شدید می توانید این بازی تجربه کنید. این بازی توسط استودیو بازی سازی Coffee Stain Studios برای پلتفرم ویندوز تولید و عرضه شده است.

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود Goat Simulator GOATY Edition جدید

 – این بازی شامل پک های الحاقی زیر است:

* Goat Simulator (main game)

* GoatZ DLC

* MMO Simulator DLC

* PAYDAY DLC

* Waste of Space DLC

* Original Soundtrack

مشخصات بازی Goat Simulator GOATY Edition :

نام بازی : Goat Simulator GOATY Edition

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2014

شرکت سازنده : Coffee Stain Studios

منتشر کننده : Coffee Stain Studios

سبک بازی : اکشن – نقش آفرینی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

شما از این پس می توانید بازی های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی درخواست دهید

Goat Simulator GOATY Edition

  • 4 replies
    1. علیرضا says:

      سلام ببخشید تو مین منو بازی سمت راست یه مربع هست که به چهار قسمت تقسیم شده یه قسمتش که منم اون یکی قسمتا زده استارت یا اینتر را بزنید تا وارد شوید اما نمیشه دسته رو هم نمیخونه میشه بگید چه جوری دو نفره بازی کنم

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *