دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Gold Crusader نسخه Tinyiso

دورف ها یا کوتوله هایی که در اعماق زمین زندگی می کنند یکی از افسانه های غربی می باشند که در سال های اخیر طرفداران بسیاری پیدا کرده اند . دورف ها موجوداتی حریص می باشند که اغلب در اعماق زمین یا معادن بزرگ زدگی می کنند و غالبا دارای گنج و ثروت بسیاری می باشند که به هر قیمتی از آنها مراقبت می کنند . این موجودات کوتاه قامت آهنگران بسیار حرفه ای می باشند که می توانند با استفاده از آهن و یک چکش آهنگری سلاح های بسیار خطرناکی تولید کنند . استودیوی بازی سازی West Forest Games در سال 2015 اعلام کرد که قصد دارد با استفاده از این شخصیت های جذاب بازی رایانه ای بسازد ، این بازی Gold Crusader نام گرفت و در سال 2016 روانه بازار شد .

سایر توضیحات : بازی رایانه ای Gold Crusader یک بازی در سبک ماجراجویی می باشد که در سال 2016 توسط استودیویو بازی سازی West Forest Games ساخته شده است . داستان این بازی در رابطه با آخرین نفر از نژاد دورف هامی باشد که به تنهایی در اعماق زمین زندگی می کند و از گنجینه خود مراقبت می کند اما روزی براثر یک حادثه موجودات شیطانی وارد غار می شوند و تمام طلاهای او را سرقت می کنند حال این وظیفه شما می باشد که از گنجینه دورف مراقبت کنید . در این بازی شما می توانید با استفاده از مواد اولیه ای که بدست می اورید شمشیر برای خود ساخته و به دل دشمنان رفته و آنها را نابود کنید . این بازی با استفاده از سیستم Random Generated Dungeons ساخته شده است ، این سیستم به بازی این اجازه را می دهد که میلیون ها سیاه چاله متفاوت برای شما ایجاد کند و زندگی شما را تبدیل به یک کابوس کند . بازی رایانه ای Gold Crusader در تاریخ 22 نوامبر 2016 منتشر شده و موفق به کسب نمره 33% از وب سایت استیم شده است .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

*توجه کنید که حتما فیلم آموزش نصب را با نرم افزار Media player Classic مشاهده نمایید*

دانلود بازی کامپیوتر Gold Crusader نسخه Tinyiso

مشخصات بازی Gold Crusader :

نام بازی : Gold Crusader

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2016

شرکت سازنده : West Forest Games

منتشر کننده : West Forest Games

سبک بازی : نقش آفرینی – ماجراجویی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

Gold Crusader

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *