دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Gold Rush The Game v1.7.1.174 – P2P برای کامپیوتر

دانلود بازی Gold Rush The Game

برای کسانی است که در رویای یافتن طلا در سرزمین های مختلف، خاک و زمین و یا حتی رودخانه بوده اند، بدون شک بازی Gold Rush The Game این رویا را برآورده می کند. در این بازی شما با جذابترین کار جهان آشنا خواهید شد و واقعا ز غوره، حلوا خواهید ساخت! این بازی به شما امکان می دهد تا کار طاقت فرسای یافتن طلا را شروع کنید و آن را با  تمام وجود تجربه کنید. در ابتدای این بازی شما تنها یک بیل مکانیکی دارید! اما جای نگرانی نیست چرا که با تلاش بیشتر می توانید ثروت خود را افزایش دهید و شاید حتی روزی یکی از ثروتمندترین اشخاص آلاسکا شوید. در بازی Gold Rush The Game شما در یک 4 سرزمین پهناور قرار خواهید گرفت که هر کدام داستان مختلف و منحصر به فردی دارند. شما باید این سرزمین ها را برای کشف طلا بکاوید و از دل خاک طلا بدست بیاورید.

بازی Gold Rush The Game یک بازی بسیار جذاب در سبک بازی های ماجرایی است که یک تجربه بسیار جدید و نو را در اختیار شما قرار خواهد داد که در آن شما در یک دنیای بزرگ با جزئیات بسیار زیاد قرار خواهید گرفت و باید عمده وقت خود را صرف بیل مکانیکی کنید چرا که بهترین یاور شما اوست. این بازی از گرافیک قابل قبول و جزئیات بسیار بالایی برخوردار است. بازی Gold Rush The Game توسط شرکت Code Horizon برای پلتفرم ویندوز تولید و توسط شرکت PlayWay S.A به بازار عرضه شده است.

نام: Gold Rush The Game
حجم فایل: 17.1 گیگابایت
شرکت سازنده: Code Horizon
تاریخ انتشار: 2017
امتیاز استیم: 7 از 10
ورژن: v1.7.1.174
نسخه: P2P
آپدیت: 26 اسفند 1402
زبان: انگلیسی
فرمت فایل: exe
پلتفرم: ویندوز
سبک بازی: ماجرایی
امکان استفاده بصورت آنلاین: ندارد
منتشر کننده: Code Horizon, PlayWay S.A
رمز فایل: www.download.ir

به روز رسانی :

1402/12/26 نسخه Gold Rush The Game v1.7.1.174 - P2P اضافه شد.
  • 3 replies
    1. reza says:

      سلام من نسخه codex رو که 6 پارت میباشد. {اولی} رو دانلود کردم ولی هیچ اپدیتی روش نصب نمیشه. … میشه بگین اپدیت شدس یا خیر؟

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *