دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر GORB

از شر شکل های نارنجی خلاص شوید در حالی که از شکل های سبز مراقبت می کنید و از گیم پلی پازلی و مبتنی بر فیزیکِ GORB لذت می برید .این بازی از Red Remover الهام گرفته است ، هدف شما پاک کردن تمامی اشکال قرمز و نارنجی از روی صفحه است در حالی که باید اطمینان حاصل کنید اشکال سبز رنگ بر روی صفحه می مانند ، می توانید بخش آموزشی ساده ی این بازی را دنبال کنید تا با مکانیزم گیم پلی بیش تر آشنا شوید .آیا توانایی پشت سر گذاشتن 168 مرحله ی متنوع این بازی را دارید ؟ خودتان را امتحان کنید .

سایر توضیحات : این بازی 168 مرحله مهیج را در قالب 7 دنیای متفاوت ارائه می کند ، شما می توانید ستاره هایی را به عنوان جایزه جمع آوری کنید .یک بخش اموزشی تعاملی برای شما در نظر گرفته شده است که به شما اجازه می دهد خیلی راحت با گیم پلی این بازی اشنا شوید .کاراکتر هایی رنگارنگ ، سادگی در طراحی مکانیزم ها و جذابیت برای تمام سنین از ویژگی های بارز GORB هستند این بازی می تواند برای بازیکنان در هر سن و سال یا سطح تجربه ای جذاب و لذت بخش باشد .مکانیزم های این بازی در عین سادگی بسیار مهیج و جالب هستند. عناوینی مثل بازی GORB نشان می دهند که یک بازی ساز با ساده ترین طراحی ها چه خلاقیت هاییی می تواند به کار ببرد .بازی GORB تاکنون بازخورد های مثبتی از انجمن بازیکنان داشته است و اکثر کسانی که این بازی را تجربه کرده اند از وقتی که برای آن گذاشته اند راضی هستند .


*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*
*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

دانلود بازی استراتژیک پازلی مبتنی بر فیزیک GORB جدید کامپیوتر

مشخصات بازی   GORB:

نام بازی : GORB

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Jon Gallant

منتشر کننده : jgallant

سبک بازی :استراتژیک ، شبیه سازی ، فکری

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : steam

GORB

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *