دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Greenwood the Last Ritual نسخه PLAZA

داستان بازی در زمان قرون وسطی روایت می شود . بیش از 500 سال از عصر تاریکی و زمان ساخت دیوار می گذرد . وحشت از جنگ در برابر شیاطین به فراموشی سپرده شده است و بسیاری از شوالیه ها با لقب قهرمان در افسانه ها یاد می شوند . تفتیش عقاید که اروپا را از وجود شیاطین پاک کرده است حالا در راس قدرت کلیسا قرار دارد . در این بازی شما در نقش یک نماینده از واتیکان به ایفای نقش می پردازید , کسی که سعی می کند تا نفرین حاکم بر دره را از بین ببرد . کاوش در شهرهای مختلف , گفتگو با ارواح , دفع شر و کشف اسرار دره ای عمیق تنها بخشی از وظایف شما را پوشش می دهد . در طول مسیر کمی هم به فکر خود باشید و فراموش نکنید تنها روشنایی است که در برابر قدرت تاریکی می تواند از شما محافظت کند .

سایر توضیحات : Greenwood the Last Ritual یکی از بازی های سبک ماجرایی است که توسط کمپانی AO2Game طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی سازنده برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . Greenwood نام دره ای که در شهری در ارتفاعات مرکزی و در سرزمین های دور واقع شده است . بیماری ناگهانی یک کنتس جوان , آرامش این دره را برهم می زند . در طول درمان مشخص می شود که او با شیطان برخورد داشته است . مفتش برای کمک کردن به کنتس تصمیم می گیرد تا آیین جن گیری را اجرا کند . حالا گرین وود با مرگ و جنون نفرین شده است . یک ماجراجویی عرفانی در جهانی باز , کاوش در جهان ، جمع آوری آیتم های مختلف ، حل پازل و معما , یادگیری و استفاده از سحر و جادو , برقراری ارتباط با ارواح , زنده ماندن از نفرین باستانی , استفاده از نور برای محافظت از خود در برابر شیاطین و پیدا کردن یک راه برای تکمیل جن گیری تنها بخشی از ویژگی های منحصر به فرد بازی بشمار می آید .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود بازی کامپیوتر Greenwood the Last Ritual نسخه PLAZA

مشخصات بازی Greenwood the Last Ritual :

نام بازی : Greenwood the Last Ritual

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2016

شرکت سازنده : AO2Game

منتشر کننده : AO2Game

سبک بازی : ماجرایی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

Greenwood the Last Ritual

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *